וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוק' האלופות: תיקו ללוזון, הפסד לדאבור, תבוסה לכיאל

סטנדרד סיימה ב-0:0 מול פנאתינייקוס, גראסהופרס הפסידה 2:0 לליל, סלטיק הובסה 4:1 בידי לגיה ורשה. הכנה: צמד לבן שהר

חלוץ גראסהופרס מונס דאבור. GettyImages
נתקל ביריבה חזקה מדי. מונס דאבור/GettyImages

הופעת הבכורה של גיא לוזון במוקדמות ליגת האלופות הסתיימה הערב (רביעי) עם 0:0 מאכזב בבית מול פנאתינייקוס היוונית, במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי. שתי הקבוצות התקשו להגיע למצבים במחצית הראשונה, כשלאחר ההפסקה היה גורדון שילדנפלד הקרואטי קרוב להעניק יתרון לפנאתינייקוס, אך הבעיטה האדירה שלו נעצרה במשקוף של סטנדרד בדקה ה-64. לוזון זקוק לניצחון או תיקו עם שערים בגומלין שייערך באתונה ביום שלישי.

גם מונס דאבור ערך את הופעת הבכורה האירופית שלו כשחקן גראסהופרס, אך קבוצתו הפסידה בבית 2:0 לליל בסיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות ונותרה עם סיכוי קלוש בלבד להמשיך הלאה. הצרפתים הסתדרו גם בלי וינסנט אניימה וסלומון קאלו שרק לאחרונה חזרו לאימונים ונותרו על הספסל. הרכש סבסטיאן קורשיה הבקיע מהאוויר בדקה ה-29 אחרי בישול של ריאן מנדס, ובדקה ה-49 השניים החליפו תפקידים ומנדס הרשית מהאוויר. דאבור השלים 90 דקות בהרכב השוויצרים.

מצבם של בירם כיאל (45 דקות כמחליף) וניר ביטון (לא שותף) לא פחות גרוע מזה של דאבור. סלטיק שלהם הובסה 4:1 בפולין בידי לגיה ורשה, שאף החמיצה שני פנדלים במהלך המשחק. קאלום מקגרגור העלה את הסקוטים ליתרון בדקה השמינית, אבל מירוסלב ראדוביץ' הפך עם צמד (10 ו-36) ואפה אמברוז השאיר את סלטיק ב-10 שחקנים כשהורחק בדקה ה-44. במחצית השנייה החטיא איביצה ורדוליאק הקרואטי פעמיים מהנקודה הלבה (בעט החוצה בדקה ה-59 ונעצר על ידי פרייזר פורסטר בדקה ה-87) אך לגיה בכל זאת הגדילה את יתרונה הודות לשערים של מיכה זירו (84) ויקוב קוסצקי (90).

אקסל ויטסל שחקן זניט סנט פטרסבורג לפני מריוס ניקולאו שחקן א.א.ל לימסול. AP
גם הפסיד עם זניט וגם ייעדר מהגומלין. אקסל ויטסל לפני מריוס ניקולאו/AP

הפתעה הייתה באזרבייג'אן, שם האלופה קרבאח ניצחה 1:2 את רד בול זלצבורג האוסטרית. דנילו דיאס כבש למארחים (2), שחקן מכל צד הורחק (כריסטיאן שווגלר מזלצבורג, אדמיר טלי מקרבאח) ג'ונתן סוריאנו הספרדי השווה (77) אך ריינאלדו הברזילאי הכריע (86) והורחק בחלוף שתי דקות.

גם זניט סנט פטרסבורג הובכה במשחק החוץ שלה, כשהפסידה 1:0 לא.א.ל לימסול הקפריסאית, במסלול של הקבוצות הלא אלופות. לוקאש גיקייביץ' הפולני הבקיע את שער הניצחון בדקה ה-64, כשהקבוצה של אנדרה וילאש בואש סיימה ב-10 שחקנים בעקבות הרחקתו של אקסל ויטסל (67).

משחקים נוספים:

פיינורד - בשיקטאש 2:1
אקטובה - סטיאווה בוקרשט 2:2
ה.י.ק הלסינקי - אפואל ניקוסיה 2:2
אולבורג - דינמו זאגרב 1:0
דניפרו - קופנהאגן 0:0
לודוגורץ - פרטיזן בלגרד 0:0

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

צפו בהתפרעות האוהדים במשחק של דניפרו

שגרירים במשחקי הכנה

* בן שהר כבש צמד שערי בכורה במדי וילם ההולנדית, שהפסידה 5:2 לסנט אטיין במשחק הכנה.

* איתי שכטר פתח בהרכב נאנט, שסיימה ב-0:0 במשחק ידידות נגד לוסון. החלוץ הישראלי הוחלף בהפסקה.

* אלירן עטר פתח בהרכב ריימס, שנפרדה ב-1:1 ממץ במשחק הכנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully