וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוראנט: "שואלים מתי אחזור לוושינגטון, מי יודע מה יהיה?"

כוכב הת'אנדר נשאל האם הוא מתכנן לשחק בעיר הולדתו כמו לברון והשיב: "וושינגטון בדם שלי. אני אף פעם לא סוגר את הדלת". על הצעד שעשה קינג ג'יימס אמר: "אני אוהב את זה". וגם: קטעי וידאו ראשונים מאימוני נבחרת ארה"ב

קווין דוראנט אוקלהומה סיטי ת'אנדר לברון ג'יימס מיאמי היט. AP
"חייבים לכבד את ההחלטה שלו לעשות משהו למען הציבור". דוראנט וג'יימס/AP

קווין דוראנט מתאמן בימים אלה עם נבחרת הכדורסל של ארצות הברית לקראת אליפות העולם שתיערך בספרד, ועד כה לא התייחס למעברו של לברון ג'יימס לקליבלנד. הכתבים האמריקאים לא הירפו מ-KD, עד שקיבלו ממנו את התייחסותו לצעד של קינג ג'יימס. "אני חושב שזה היה צעד מחושב. זה היה מאוד קלאסי, זאת דרך טובה מאוד לעשות את זה באמצעות מכתב", אמר דוראנט.

"המכתב של לברון היה די קול, היה משעשע לראות שאנשים חושבים על יותר מכדורסל לשם שינוי. לברון חשב על העיר שלו, העיר שממנה בא, ועל איך הוא יכול להשפיע עליה ולגרום לילדים שבה לשחק כדורסל. אני אוהב את זה. הרבה אנשים חוטפים ביקורת על זה שהם החליטו לעשות משהו למען עצמם במקום לעשות משהו למען הציבור, והנה בחור שעשה את זה. חייבים לכבד את ההחלטה שלו לעשות משהו למען הציבור. אני מוחא לו כפיים. סימסתי לו ובירכתי אותו על ההחלטה ואמרתי לו שאני שמח בשבילו. כאחד שאוהב כדורסל, זה יפה לראות אותו חוזר לקליבלנד".

קווין דוראנט, אוקלהומה סיטי ת'אנדר. AP
באוקלהומה סיטי, לפחות כרגע. דוראנט/AP

דוראנט, שנולד בוושינגטון, הופך לשחקן חופשי בעוד שנתיים, ונשאל על ידי העיתונאים האם הוא מתכוון לעשות צעד דומה ולשחק כדורסל בשורות הוויזארדס. "אני אעשה מה שטוב בשבילי", ענה דוראנט, "קשה לדבר על זה כרגע, יש לי עוד שנתיים באוקלהומה סיטי, אני מתרכז בזה כרגע ולא מתכוון להחליט לפי מה שאחרים עושים. כל הילדות שלי צפיתי בשיקגו ובוושינגטון, כל הילדות לקחתי רכבת לארנה וצפיתי בג'ורג'טאון ובבולטס (שמם הקודם של הוויזארדס). וושינגטון היא חלק ממני, היא בדם שלי, אני אוהב לבוא אליה ולבקר את המשפחה ולשחק שם. אבל אני אוהב גם את אוקלהומה סיטי. כולם שואלים אותי מתי אחזור לוושינגטון, מי יודע מה יהיה, אני אף פעם לא סוגר את הדלת. כרגע אני באוקלהומה סיטי ורק בה". דוראנט חתם על חוזה לחמש שנים בשורות הת'אנדר ומשתכר 86 מיליון דולר.

דוראנט, אגב, ערך אתמול אימון עם יתר חבריו לנבחרת ארצות הברית. לראשונה, פתחה ארצות הברית את האימון לכלי התקשורת. הנה כמה קטעים קצרים מהאימון, כולל דרק רוז, שעלה לפרקט לראשונה מאז הפציעה שהשביתה אותו חודשים ארוכים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

דרק רוז שוב על הפרקט

והנה עוד כמה מהלכים מהאימון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully