וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הנוער בכדורסל נותרה בדרג ב'

הנבחרת של אורן אהרוני הפסידה 77:74 לפינלנד בפתיחת בית רבע הגמר ואיבדה סיכוי להעפיל לחצי הגמר. 24 לדניאל דנינו

אורן אהרוני מאמן מכבי גבעת שמואל. איתי חסיד
עוד שנה מחוץ לדרג הבכיר. אורן אהרוני/איתי חסיד

נבחרת הנוער בכדורסל תישאר שנה נוספת בדרג ב' של אירופה, אחרי שהפסידה היום (רביעי) 77:74 לפינלנד בפתיחת בית רבע הגמר, ואיבדה סיכוי להעפיל לשלב חצי הגמר. הנבחרת קיוותה להשיג שני ניצחונות בבית רבע הגמר שיעניקו לה סיכוי להעפיל לשלב ארבע הגדולות, ממנו עולות לבסוף שלוש נבחרות לדרג א', אך תיאלץ לחכות לפחות שנה נוספת, בין היתר בעקבות הניצחון של גרמניה על סלובניה במשחק מוקדם יותר.

המשחק היה צמוד לכל אורכו ולמרות שישראל פתחה פער שבע נקודות שלוש דקות לסיום, היא איבדה אותו בדקות האחרונות והפסידה בצורה דרמטית. קליעות עונשין מדויקות של תמיר בלאט קבעו 69:72 לנבחרת פחות מדקה לסיום, אך הנבחרת ספגה שלשה מהירבונן הפיני ושתיים נוספות מנימייסטו, ולא הצליחה לחזור מזה.

רועי הובר החטיא בהתקפה הבאה, ג'ארבי דייק פעם אחת מהקו וגם שתיים של דניאל דנינו, נקודת האור הישראלית במשחק, לא הספיקו לניצחון. ניימינן קבע את את תוצאת המשחק וסתם סופית את הגולל עם שתיים נוספות בשניית הסיום. מחר תתמודד הנבחרת בשעה 13:45 מול סלובניה במשחק חסר חשיבות, ולאחריו תיאבק במשחקי הדירוג על מקומות 5 עד 8.

קלעו לישראל: דניאל דנינו 24, תמיר בלאט 12 (6 אסיסטים), רומן סורקין 12, אור לאומי 7, נתנאל ארצי 6, סול לשם 5, תומר שוקרון 2, רועי הובר 2, ליאור קררה 2, ייבגני חולודוב 2.

שחקן נבחרת הנוער דניאל דנינו. איגוד הכדורסל, מערכת וואלה! NEWS
24 נקודות לא הספיקו. דניאל דנינו/מערכת וואלה! NEWS, איגוד הכדורסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully