וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן חאל: "בכל מועדון התקשיתי בשלושת החודשים הראשונים"

מאמן יונייטד לא מתרגש מתקופת ההתאקלמות: "הדרך שבה אני מאמן היא בראש ולא ברגליים. התהליך הזה קשה בהתחלה"

לואי ואן חאל מאמן מנצ'סטר יונייטד. Clive Mason, GettyImages
"אחרי שלושה חודשים בבאיירן, היינו במקום השביעי בבונדסליגה ובמקום השלישי בבית שלנו בשלב הבתים. היינו צריכים לנצח את יובנטוס, עשינו את זה וזו הייתה נקודת המפנה". ואן חאל/GettyImages, Clive Mason

מנצ'סטר יונייטד המשיכה הלילה (בין שלישי לרביעי) לנצח במשחקי ההכנה וגברה 3:5 בפנדלים על אינטר אחרי 0:0 במשחק שנערך במרילנד. מי שלא ממהר להתלהב בשלב הזה הוא המאמן החדש לואי ואן חאל שמבקש סבלנות עד שהסגל יתאקלם אליו ויתחיל להלהיב.

"כל מועדון שבו הייתי, במשך שלושת החודשים הראשונים התקשיתי", אמר ואן חאל. "לאחר מכן, הסגל יודע מה אני רוצה, איך אני כאדם וגם כמנג'ר מכיוון שאני מאוד ישר. אני אומר את הדברים כמו שהם, ולכן אתה צריך להתאים את זה לדרך האימון. זה לא פשוט וגם הדרך שבה אני מאמן היא בראש ולא ברגליים. הרבה שחקנים משחקים מבחינה אינטואיטיבית ואני רוצה שהם יחשבו ויידעו למה הם עושים את הדברים. התהליך הזה הוא קשה בהתחלה".

ואן חאל התייחס לתקופה שבה עבד בבאיירן מינכן, וגם שם הוא עבר תקופת התאקלמות: "כששורדים את שלושת החודשים הראשונים, זה יהיה אותו דבר כמו בבאיירן. אחרי שלושה חודשים שם, היינו במקום השביעי בבונדסליגה ובמקום השלישי בבית שלנו בשלב הבתים. היינו צריכים לנצח את יובנטוס, עשינו את זה וזו הייתה נקודת המפנה".

המאמן גם התייחס ליריבות הטעונה עם מנצ'סטר סיטי, ואמרף "אם הם רחוקים מאיתנו עשרה מטרים או 30 קילומטרים, זה לא מטריד אותי, אבל זה מדהים מכיוון שהם לא היו מועדון גדול ועכשיו הם האלופים והם גם זכו בגביע בשלוש השנים האחרונות. הם מידפקים על הדלת, אבל זה טוב גם למנצ'סטר יונייטד מכיוון שבמקום שבו יש תחרות, אתה יכול להיות גאה כשאתה אלוף בסופו של דבר, ואולי נהיה אלופים".

עוד הפסד לריאל מדריד, עוד ניצחון למנצ’סטר יונייטד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully