וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאבין ליזיקי הכתה את הסרב המהיר בהיסטוריה לנשים

הגרמניה הגישה במהירות של 210.8 קמ"ש בטורניר סטנפורד ומחקה את שיאה של ונוס וויליאמס שהחזיק מעמד שבע שנים, אבל נכנעה לאיבנוביץ'. ספארובה הודחה מוושינגטון

סאבין ליזיקי טניסאית גרמניה. GettyImages
זה לא עזר לה כדי לעלות שלב. סאבין ליזיקי/GettyImages

סאבין ליזיקי עשתה הלילה (בין שלישי לרביעי) היסטוריה. במשחק שגרתי בסיבוב הראשון במסגרת טורניר סטנפורד, ארצות הברית (פרסים בסך 710 אלף דולר) שבו פגשה את אנה איבנוביץ' הסרבית היא רשמה את הסרב המהיר ביותר בסבב הנשים בכל הזמנים - 210.8 קמ"ש (131 מייל לשעה).

הטניסאית הגרמניה היכתה את הסרב הזה במצב של 5:5 ו-30:40, ומכיוון שאיבנוביץ' נגעה בכדור עם המחבט, המכה הזו לא נחשבה לאייס, ובכל זאת זה לא מנע מהגרמניה לזכות בנקודה ובמשחקון. אלא שאלופת הרולאן גארוס מ-2008 ומי שדורגה בעבר במקום הראשון בעולם היא זו שסיימה עם הניצחון, 6:7, 1:6.

זה לא חדש לחובבי הטניס שליזיקי היא אחת המגישות האימתניות בסבב, וכבר זכתה לפני מספר שנים לכינוי "בום בום ליזיקי" על ידי פרשן ESPN, ברד גילברט. ליזיקי מחקה את שיאה הקודם של ונוס וויליאמס שעמד על 207.6 קמ"ש (129 מייל לשעה), שנקבע באליפות ארצות הברית הפתוחה ב-2007. ולחובבי הסטטיסטיקות, מי שמופיעה בצמרת המגישות הטובות בעולם היא גרמנייה אחרת, יוליה גרגס, שמדורגת רביעית בזכות 203 קמ"ש שהנחיתה לפני שנתיים ברולאן גארוס.

הטניסאית הצ'כית לוסי ספארובה. Jan Kruger, GettyImages
נכנעה למדורגת 78 בעולם. לוסי ספארובה/GettyImages, Jan Kruger

במהלך אותו טורניר, דומיניקה ציבולקובה שהגיעה כמדורגת שישית הודחה אחרי הפסד לגרבין מוגורוזה הספרדייה (28 בעולם) 6:2, 4:6, 6:2. קרול זאהו מקנדה (421 בעולם) ניצלה את פרישתה של ינינה וויקמאייר הבלגית כדי לעלות לשלב הבא אחרי 2:6, 0:1.

בטורניר וושינגטון, המדורגת ראשונה בטורניר ו-17 בעולם, לוסי ספארובה, הובכה על ידי קריסטינה מלאדנוביץ' מצרפת (78). הצ'כית אמנם ניצחה 2:6 במערכה הראשונה, אבל הפסידה 6:3, 6:3 בשתי המערכות הבאות. סלואן סטיבנס פגשה לדו קרב אמריקאי את כריסטינה מקייל והפסידה לה 6:4, 4:6, 6:0. אקטרינה מקארובה (2 בטורניר) ניצחה בקלות את מגדלה ריבריקובה 1:6, 1:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully