וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: עוד הפסד לריאל, עוד ניצחון למנצ'סטר יונייטד

הבלאנקוס נכנעו 1:0 לרומא משער של טוטי, עשרות אוהדים פרצו למגרש בטקסס. השדים האדומים ניצחו בפנדלים את אינטר

גארת' בייל שחקן ריאל מדריד מול סיידו קייטה שחקן רומא. AP
עוד הפסד. גארת' בייל/AP

טורניר הצ'מפיונס קאפ, במסגרתו מתחממות כמה מהקבוצות הגדולות של אירופה לקראת העונה הקרובה בארצות הברית, סיפק הלילה (בין שלישי לרביעי) מספר שערים נמוך, אבל המשיך להצביע על המגמות הראשוניות של כל אחת מהקבוצות. ריאל מדריד רשמה הפסד נוסף, עם 1:0 לרומא בדאלאס, ומנצ'סטר יונייטד המשיכה לנצח עם 3:5 בפנדלים על אינטר, אחרי 0:0 במשחק שנערך במרילנד.

כריסטיאנו רונאלדו על ספסל ריאל מדריד. AP
ישחק בשבת מול האקסית? כריסטיאנו רונאלדו/AP

ריאל מדריד, שנכנעה לאינטר בפנדלים במשחק ההכנה הראשון שלה, ספגה הפסד נוסף ליריבה איטלקית, כשבשבת מחכה לה המפגש המסקרן מכולם, מול מנצ'סטר יונייטד. כריסטיאנו רונאלדו שוב לא שיחק אצל הבלאנקוס, שראו את פרנצ'סקו טוטי כובש את השער היחיד במשחק בדקה ה-58 אחרי בישול מצוין של אלסנדרו פלורנצי.

את חגיגת הכדורגל הנדירה בנוף של טקסס הרסו כמה אוהדים מקומיים שפרצו למגרש בדקה ה-87, כשהמחסור בכוחות אבטחה שירחיקו אותם בחזרה ליציעים הוביל לפריצה של עוד ועוד אוהדים, אחד מהם אף עטה על עצמו את דגל פלסטין. תקרית נוספת נרשמה בין פפה לסיידו קייטה, אקס ברצלונה שסירב ללחוץ את ידו של הפורטוגלי בפתיחת המשחק, ובסיום אף נראה זורק לעברו בקבוק מים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
לוק שואו שחקן מנצ'סטר יונייטד מול אנדראה ראנוקיה שחקן אינטר. AP
ואן חאל נתן לו מחצית. לוק שואו/AP

שחקני מנצ'סטר יונייטד, שחטפו מטח של ביקורות מהמאמן החדש לואי ואן חאל למרות המאזן המושלם שלהם עד כה במסע האמריקאי, פגשו לראשונה את נמניה וידיץ', שעזב הקיץ את אולד טראפורד אחרי שמונה שנים לטובת הנראזורי, ולמרות חזרתם להרכב של אשלי יאנג, דארן פלטשר וכריס סמולינג הם לא הצליחו להכניע את ההגנה האיטלקית.

סמיר הנדנוביץ' רשם הצלה כפולה במחצית הראשונה, בהפסקה ואן חאל שלף מהספסל את לוק שואו, אותו תקף פומבית אחרי המשחק הקודם בשל כושרו הלקוי, ובדקות הסיום אינטר כמעט והשיגה שער ניצחון כשבעיטה חופשית של פרדי גוארין מ-25 מטר נהדפה בקושי על ידי דויד דה חאה. בדו קרב הפנדלים השדים האדומים היו מושלמים עם כיבושים של אשלי יאנג, חאבייר הרננדס, טום קלברלי, שינג'י קגאווה ודארן פלטשר.

שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים. AP
בינתיים הם עדיין מחייכים/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully