וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע עלה לסיבוב השני בטורניר וושינגטון

הטניסאי הישראלי התגבר על סם גרות' בעל חבטות ההגשה האימתניות וניצח 6:7, 6:3, 4:6. גאסקה ממתין בשלב הבא

דודי סלע, טניסאי ישראלי. GettyImages
נמצא בכושר טוב. סלע/GettyImages

דודי סלע שהעפיל בסוף השבוע האחרון לגמר טורניר אטלנטה, ממשיך להציג יכולת טובה. הלילה (בין שני לשלישי) הישראלי שמדורג 88 בעולם עלה לסיבוב השני בטורניר וושינגטון בארה"ב (סך פרסים של 1.4 מיליון דולר) אחרי ניצחון 6:7, 6:3, 4:6 על סם גרות' האוסטרלי (96 בעולם).

דודי ניצח במערכה הראשונה אחרי 47 דקות, אבל נשבר כבר במשחקון ההגשה הראשון שלו במערכה השנייה. האוסטרלי בן ה-26 נטל את ההובלה, שבר שוב בסיום הסט והשווה ל-1:1. בתחילת המערכה המכרעת הישראלי תפס את המומנטום. הוא שבר את משחקון ההגשה של גרות', עלה ל-0:2 והמשיך לניצחון בתום משחק שארך שעתיים.

גרות' שמתנשא לגובה של 1.94 מטר הוא אמנם לא טניסאי בעל הישגים מרשימים, אבל ידוע בסבב בסרבים האימתניים שלו . הוא מחזיק בשיא המהירות לחבטת הגשה: 263 קמ"ש - שיא שהוא קבע בטורניר הצ'אלנג'ר בבוסאן, דרום קוריאה, ב-2012.

סלע וגרות' נפגשו ב-2008 בטורניר הצ'אלנג'ר בקורדובה שבספרד, והאוסטרלי ניצח אז אחרי שלוש מערכות, הרבה בזכות 18 אייסים. הפעם גרות' חבט 16 אייסים, אבל זה לא הספיק לו בשביל לנצח.

דודי ישחק בסיבוב השני נגד רישאר גאסקה שמדורג 6 בטורניר ו-14 בעולם. הצרפתי ניצח אותו בשני המפגשים הקודמים ביניהם; אחד בטורניר טוקיו ב-2007 והשני בגביע דייויס ב-2013.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully