וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: המשחק של ישראל מול מונטנגרו לא ייערך בארץ

משחק הפתיחה במוקדמות היורובאסקט, שיתקיים ביום ראשון הבא, הועבר לאירופה לאחר שהיריבה סירבה להחליף ביתיות

עומרי כספי, שחקן נבחרת ישראל. איגוד הכדורסל, אתר רשמי
צריכים לנדוד. כספי/אתר רשמי, איגוד הכדורסל

החששות התממשו. אחרי סבב שיחות ממושך בין ראשי איגוד הכדורסל לבין גורמים בפיב"א אירופה, התקבלה היום (שלישי) ההודעה הרשמית על העברתו של המשחק הביתי הראשון של נבחרת ישראל בכדורסל במסגרת מוקדמות היורובאסקט, מול מונטנגרו בעשירי באוגוסט, למדינה אחרת, זאת לאור המצב הביטחוני השורר בישראל.

כבר אתמול עלה החשש שישראל תיאלץ לארח את משחקיה בשלב המוקדמות באירופה, כאשר המשחק הראשון, מול המונטנגרים, שאמור להיערך ביום ראשון הבא, היה זה שהיה הכי צפוי שיוזז. ההתאחדות של מונטנגרו סירבה לבקשת ישראל להחליף את הביתיות במשחק הראשון ולכן הגיעה ההחלטה הסופית של פיב"א.

לאחר המשחק מול מונטנגרו מצפים לישראל שלושה משחקי חוץ רצופים ולאחר מכן היא אמורה לארח בישראל את הולנד ובולגריה, ב-24 באוגוסט וב-27 באוגוסט בהתאמה, בתקווה שעד אז המצב באזור יאפשר את הגעתן של הנבחרות לכאן. בפיב"א הודיעו שהם עוקבים אחר הסיטואציה ואם ירי הרקטות והקרבות בעזה לא יופסקו עד הרביעי באוגוסט, גם שני המשחקים הללו יועברו לאירופה.

באיגוד הכדורסל בודקים כעת מספר אפשרויות לגבי אירוח המשחק וההחלטה בנושא תיפול בקרוב. מאמן הנבחרת ארז אדלשטיין מסר את ההודעה לשחקנים בפתיחת אימון הערב.

נבחרת הנוער ניצחה 81:82 את איסלנד ועלתה לרבע הגמר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully