וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קירילנקו: "ג'ייסון קיד לא עמד בלחץ, הנטס מיהרו עם המינוי"

הפורוורד הרוסי, ששיחק תחת קיד, לא התרשם מיכולותיו: "להפוך למאמן שנייה אחרי שאתה פורש ממשחק זה מעבר קשה מאוד"

ג'ייסון קיד, מאמן ברוקלין נטס. AP
"לא צופה שיצליח במילווקי". קיד/AP

העונה הראשונה של ג'ייסון קיד כמאמן בברוקלין ידעה לא מעט עליות ומורדות, ולמרות שהגיע עם קבוצתו לחצי גמר המזרח והפסיד למיאמי, הוא לא המשיך בנטס ועבר למילווקי. אנדריי קירילנקו לא התרשם מיכולות האימון של קיד, ובראיון ל"סובספורט" הרוסי אמר: "הלחץ בניו יורק הוא אדיר, ג'ייסון קיד לא עמד בלחץ, או שאולי החליט לא לנסות לעמוד בו".

AK47 המשיך לירות חצי ביקורת על המאמן שיעמוד בעונה הקרובה על הקווים במילווקי. "אני חושב שהנטס מיהרו מדי עם המינוי של קיד למאמן ראשי ב-NBA. להפוך למאמן שנייה אחרי שאתה פורש ממשחק זה מעבר קשה מאוד. אני לא צופה שקיד יעשה משהו טוב יותר או יצליח עם מילווקי".

"באופן כללי לא היה לו הרבה מה לעשות", הוסיף קירילנקו, "אם מסתכלים על התמונה הגדולה, אנחנו חייבים להודות בזה. הסנטר שלנו ברוק לופז נפצע ולא שיחק לאורך העונה, היו פציעות ובעיות בריאות עם כמה שחקנים, אבל אף אחד לא שינה את המטרות של המועדון. היינו נחושים להתמודד על התואר".

קירילנקו עצמו חווה עונה גרועה כשרשם את מספר הדקות הנמוך ביותר בקריירה שלו בליגת הכדורסל הטובה בעולם עם 19 למשחק, ושיחק רק 45 משחקים. "בהתחלה היה קשה, ככה זה כשמפסידים במשחקים. אני הייתי פצוע בתחילת העונה ולא יכולתי לעזור, אז לי היה יותר קל ומהבחינה הזאת אני יותר רגוע".

ג'יי אר סמית, ניו יורק ניקס, אנדריי קירילנקו, ברוקלין נטס. AP
"הלחץ בניו יורק הוא אדיר". קירילנקו מול ג'יי.אר סמית'/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully