וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: עאהד עזאם שוקל להחרים את האימונים

28.7.2014 / 9:40

הקשר מתוסכל מכך שכץ לא נפגש איתו וישוחח עם עטר על רצונו למחות. החלוץ הצעיר אלמוג אוחיון חתם לארבע שנים בקבוצה

עאהד עזאם שחקן הפועל חיפה (מימין) מול רביד גזל שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
מאוד נפגע. עזאם/אדריאן הרבשטיין

הפועל חיפה תנחת היום בישראל אחרי סיום מחנה האימון בסרביה. למרות שקיימת שביעות רצון מהצורה בה הקבוצה נראית, ישנן לא מעט בעיות ומתיחויות שעדיין צריכות להיפתר.

אחת מהן היא בגזרת עאהד עזאם. הקשר הצעיר זועם על כך שהבעלים יואב כץ לא נפגש איתו בזמן מחנה האימון כדי לדון בשדרוג שכרו, ולמעשה דבר לא התקדם בנושא הזה. עזאם צפוי לשוחח עם המאמן ראובן עטר ולבקש ממנו להתאמן בצד בכמה אימונים כאות מחאה על כך שחוזהו לא משודרג. הוא גם שוקל להחרים את האימונים.

בין עטר לעזאם נרקמה מערכת יחסים מצוינת והקשר לא רוצה לעשות צעד שהמאמן לא יעודכן בו - כזה שיפגע במערכת היחסים ביניהם - לכן הוא יעדכן את המאמן ויחכה למוצא פיו. עטר מצידו ינסה לשכנע את עזאם לא להחרים את האימונים. במועדון הופתעו מאוד מהעובדה שכץ אפילו לא ישב עם עזאם כדי להרגיע אותו.

גם הישאם כיוואן ורועי שוקרני דורשים להיפגש עם כץ כדי להגיע לסיכום. מי שכן חתם הוא אלמוג אוחיון בן ה-19, ששיחק בעירוני קרית אתא מליגה א' בעונה שעברה. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, אוחיון נבחן בחיפה והרשים את הצוות המקצועי. הוא חתם לארבע שנים במועדון.

מלבד נושאים אלו גם נושא אושרי רואש חזק על הפרק ובינו לבין ראובן עטר שוררת מתיחות גדולה. עטר ורואש צפויים להיפגש ולא מן הנמנע שהצדדים עצמם ירצו להיפרד. יחד עם זאת, הבעלים יואב כץ, שמעריך מאוד את רואש, לא מוכן לשמוע בשלב הזה על אפשרות כזו והבהיר שמבחינתו הבלם נשאר בקבוצה והדברים ייסגרו בשיחה בינו לבין המאמן.

ראובן עטר מאמן הפועל חיפה עם עוזרו אייל טרטצקי. אדריאן הרבשטיין
מרוצה ממחנה האימון. עטר/אדריאן הרבשטיין

ראובן עטר סיכם בפני השחקנים את מחנה האימונים בסרביה שהסתיים הבוקר ואמר להם: ?אני מאוד מרוצה מההשקעה שלכם, מהמשמעת שהייתה. השתפרנו מאוד, גם בגיבוש וגם בתיאום ביניכם מבחינה מקצועית. אני בטוח שהתוצאות שלנו בהמשך יהיו טובות בעקבות המחנה המוצלח שעשינו פה ואפשר היה לראות במשחקים את השיפור בתיאום ביניכם ובהבנה שלכם לדרישות שלי?.

בהמשך התייחס עטר לעובדה שהקבוצה לא כבשה מספיק: ?יש לנו שחקני הכרעה מספיק טובים כדי לנצל את ההזדמנויות שאנחנו מגיעים אליהן. זו רק תחילת ההכנה של הקבוצה, התיאום בחלק הקדמי ישתפר בהמשך והתוצאות יהיו בהתאם?.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully