וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ואי בארטון: "מספיק להרוג ילדים בעזה"

יומיים אחרי מלחמת הרשת מול בניון, הקשר צייץ: "מה המטרה, להרוג כמה אלפים בעזה?" העיתונאית השיבה במתקפה

העיתונאי אוריאל דסקל מצייץ על ג'ואי בארטון. מתוך חשבון הטוויטר של אוריאל דסקל, צילום מסך
העיתונאי אוריאל דסקל מצייץ על ג'ואי בארטון/צילום מסך, מתוך חשבון הטוויטר של אוריאל דסקל

רק לפני יומיים התעמת ג'ואי בארטון, הקשר האנגלי השנוי במחלוקת של ק.פ.ר עם יוסי בניון על רקע ציוץ אנטי ישראלי שלו בטוויטר בעקבות מבצע צוק איתן והיום (ראשון) בארטון המשיך במלחמת הציוצים שלו, הפעם עם אוריאל דסקל ובקי גריפין, עיתונאית הספורט שגם היא כבר הספיקה להתעמת ברשת עם אמארה סטודמאייר, אחד הבעלים של הפועל ירושלים.

הכל החל כשבארטון צייץ: "האם אותם אנשים ששולחים לי תמונות של רצח של אנשים תמימים בעזה, יכולים להעביר אותם גם לאוריאל דסקל כדי שיהיו מודעים לכך?"

הציוץ הזה גרם מיד לסערה ודסקל השיב: "כן אני מודע לתמונות האלו, זה נורא וזה שגוי. אולם, הסיפור הזה אינו חד ממדי".

בשלב הזה נכנסה גם בקי גריפין לתמונה וענתה: "אתה חושב שאנחנו לא מודעים לכך? אנחנו כן. האם אתה מודע לחמאס? כי זה נראה שאתה לא". בארטון הלהיט את היצרים כשצייץ: "מה המטרה שלכם, רק להרוג כמה אלפים?" וכהתבקש להתייחס לחמאס, צייץ: "חמאס הוא לא נושא מבחינתי. יש לי אפס זמן בשבילם, אלא אם הם היו טובחים בילדים בלתי מעורבים ומנסים להצדיק את זה".

הציוץ הזה עורר את חמתה של גריפין שתקפה את בארטון: "אם? אתה טיפש? או שלהתעלם מעובדות זה התחביב השבועי שלך?"

שחקן ק.פ.ר, ג'ואי בארטון. Paul Gilham, GettyImages
לא חובב ציון. בארטון/GettyImages, Paul Gilham

אגב, מוקדם יותר היום צייץ בארטון: "מבקרים אותי שאני משתמש בפרופיל שלי כדי להעלות את המודעות על אזרחים שמתים, במקום להגיד לכם על מוצר חדש ומגניב או מה אכלתי לארוחת בוקר... העולם הזה דפוק לפעמים". אמש הוא העלה לפרופיל שלו תמונות של ילדים בעזה, אחריהן כתב: "איך אני כאבא יכול להתעלם מזה? איך בנאדם יכול להתעלם מזה? אי אפשר לטמון את הראש בחול יותר. כשכל כך הרבה אזרחים חפים מפשע מתים, חייבים להעלות את המודעות. מה אם זה היה אתם? המשפחות שלכם? הייתם רוצים שאנשים ימשיכו לשתוק?"

לבסוף, סיים בארטון את הדיון עם הציוצים הבאים: "אני לא יכול להמשיך להתעסק עם האנשים האלה. למי שאפילו מנסה להצדיק את הרצח של אנשים חפים מפשע לא מגיעה תשובה. לא אנסה לדבר איתם יותר הם יכולים לתקוף אותי כמה שהם רוצים, לעולם לא אאמין שלהרוג ילדים זה מוצדק. לעולם לא. מספיק להרוג ילדים בעזה. שלום בעזה. לילה טוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully