וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: סיטי דרסה את מילאן, שער בכורה לדייגו קוסטה

יובטיץ' כיכב ב-1:5 האדיר של הסיטיזנס, הרכש מאתלטיקו כבש ב-1:2 על לובליאנה, צפו בהחמצה המזעזעת של פרננדו טורס (באדיבות ספורט 2). צמד ללבנדובסקי ב-0:3 של באיירן, ניצחון לליברפול

שחקני מנצ'סטר סיטי סטבן יובטיץ'. GettyImages
חגיגה גדולה בארצות הברית. יובטיץ' והחברים/GettyImages

שלל משחקי ידידות נערכו הערב (ראשון) באירופה, והמרתק שבהם התרחש על אדמת ארצות הברית, באצטדיון של פיטסבורג סטילרס מליגת ה-NFL, שם נפגשו מנצ'סטר סיטי ומילאן. בפועל, המאבק הגדול היה במעמד צד-אחד, כשהסיטיזנס דרסו את הרוסונרי עם 1:5 מוחץ. עבור מילאן היתה זו תבוסה שנייה ברציפות, אחרי ה-3:0 מול אולימפיאקוס.

סיטי פתחה עם הרכב דומה לזה שהביס 1:4 את קנזס סיטי, עם שלל צעירים וסקוט סינקלייר, סטבן יובטיץ' וקלצ'י איהנאצ'ו הניגרי בן ה-17. מנגד, פיליפו אינזאגי בחר להותיר את מריו באלוטלי על הספסל, ולפתוח עם חלק קדמי שכלל את קייסוקי הונדה, אמבאייה ניאנג וסטפן אל שעארווי.

השער הראשון הגיע בדקה ה-12, כשסטיבן יובטיץ' קיבל כדור עומק מצוין מאלכסנדר קולארוב, ומול מייקל אגאצי לא התקשה לבעוט פנימה. פחות משתי דקות חלפו, והפעם דאבל פס בין גאל קלישי וחסוס נבאס הסתיים אצל סינקלייר, שמתוך הרחבה בעט בסיבוב פנימה כדי לקבוע 0:3. השער היפה במשחק הגיע בדקה ה-24, כשנבאס המצוין בעט חצי-מספרת מחוץ לרחבה, הכדור פגע בשחקן הגנה של הרוסונרי, הטעה את אגאצי ונכנס.

בדקה ה-26 הגיע תורו של איהנאצ'ו המוכשר להשתתף בחגיגה, כשבעט מקצה הרחבה למרכז עם השפיץ כדור שהטעה את אגאצי כדי להפוך את זה ל-0:4 מדהים (בדקה ה-26, נדגיש). סולי מונטארי צימק ל-4:1 בדקה ה-42, ועם ירידת הקבוצות לחדרי ההלבשה החלה סערת גשמים ורוחות ברחבי האצטדיון, שעיקבה את פתיחת המחצית השניה בעשרים דקות. כשמזג האוויר נרגע והשחקנים שבו לכר הדשא עלה גם מריו באלוטלי מהספסל, אלא שהמילה האחרונה היתה שייכת ליובטיץ' המצוין, שמצא את קולארוב באגף שמאל, קיבל בחזרה, היתל בהגנת המפסידה והקפיץ פנימה כדי לקבוע את תוצאת המשחק. חמישייה גדולה לסיטיזנס.

במשחק נוסף שנערך בבית ב' במסגרת הטורניר הבינלאומי ניצחה ליברפול 0:1 את אולימפיאקוס היוונית. המשחק הוכרע כבר בדקה החמישית לאחר שדניאל סטארידג' שלח כדור עומק חכם וראחים סטרלינג התגנב מאחורי ההגנה וכבש מקרוב. עבור ליברפול זה היה ניצחון במשחקה הראשון בטורניר, אולימפיאקוס ספגה הפסד לאחר שהביסה את מילאן במשחק הפתיחה שלה. המשחק הבא בבית ב' יפגיש בין שתי האנגליות.

שחקן מנצ'סטר סיטי אלכסנדר קולארוב מעל שחקן מילאן מתיה דה שיליו. רויטרס
מהבולטים בשורות הסיטיזנס. קולארוב/רויטרס

אחרי שהחתימה בסוף השבוע האחרון את דידייה דרוגבה, צ'לסי ערכה היום (ראשון) משחק הכנה נוסף לקראת העונה שבפתח, ורשמה ניצחון 1:2 על לובליאנה בסלובניה לעיני 16 אלף צופים. הבלוז הגיעו להתמודדות אחרי שני ניצחונות ותיקו, ומי שעמדו במוקד העניין הם שחקני הרכש החדשים, דייגו קוסטה, פיליפה לואיס וססק פברגאס שעד כה נכללו בסגל, אבל זכו למנוחה לאחר המונדיאל.

דרוגבה שנמצא עם הסגל בסלובניה עדיין לא נכנס לעניינים ונותר מחוץ לסגל וייתכן שישולב כבר ביום רביעי מול ויטסה ארנהם. ז'וזה מוריניו פתח בהרכב בין השאר עם לואיס, פברגאס, מוחמד סלאח וקוסטה, ולובליאנה ניצלה את ההרכב המשני כדי לכבוש בדקה ה-40 כאשר ניק קאפון בעט מתוך הרחבה לחיבורים.

"המיוחד" ערך חמישה חילופים והכניס בין השאר את ג'ון טרי, ברניסלב איבנוביץ' ופטר צ'ך שתפס את מקומו בשער. השוויון הגיע בדקה ה-56 כאשר קוסטה, שהגיע מאתלטיקו מדריד, חגג את שער הבכורה שלו במדי הבלוז אחרי מסירה של פברגאס. המהפך הושלם בדקה ה-64 כששוער לובליאנה, אלכסנדר סליגה, הדף לא טוב את הניסיון הראשון של פרננדו טורס, וקורט זומא בן ה-19 שהושאל בעונה שעברה לסנט אטיין, הבקיע. הבליץ של הבלוז נמשך, ובדקה ה-66 כדור קרן מצא את הראש של זומא, שוער לובליאנה הדף והכדור נעצר במשקוף. איבנוביץ' ניסה בעט מקרוב, אבל השופט לא אישר את השער.

13 דקות לסיום הגיע הרגע "הגדול" באמת של המשחק. פרננדו טורס קיבל כדור רוחב מושלם מניית'ן אקה, אבל הצליח איכשהו להחמיץ משני מטרים מול שער ריק. אין ספק, טורס פתח את העונה.

המשחק שודר בספורט 2

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקני צ'לסי דייגו קוסטה, ססק פברגאס. GettyImages
בכורה מושלמת של שניהם. קוסטה ופברגאס/GettyImages

באיירן מינכן זכתה בגביע טלקום

אלופת גרמניה, באיירן מינכן, שניצחה אתמול בפנדלים את בורוסיה מנשנגלדבאך, הביסה 0:3 את וולפסבורג בגמר טורניר טלקום שנערך בהמבורג. רוברט לבנדובסקי הבקיע את שער היתרון בנגיחה מחמישה מטרים כבר אחרי ארבע דקות אחרי הגבהת כדור רוחב של פרנק ריברי. עשר דקות לאחר מכן סבסטיאן רודה קיבל מסירה מקלאודיו פיזארו הפרואני וכבש את השני, ובדקה ה-20 הבליץ נמשך עם השני של לבנדובסקי שירה מחוץ לרחבה לפינה הימנית. עם הניצחון, באיירן מינכן הגנה על התואר שבו היא זכתה בעונה שעברה.

פפ גווארדיולה מאמן באיירן מינכן (שמאל) עם דויד אלאבה שחקן באיירן מינכן. רויטרס
תואר ראשון העונה. אלאבה עם גווארדיולה/רויטרס

דורטמונד לא ריחמה על אסן

דורטמונד הביסה 1:5 את אסן במשחק שלא היה כוחות עבורה. פייר אמריק אובמיאנג כבש את שני השערים הראשונים בדקות השמינית והעשירית. נבן סובוטיץ' קיבל מסירה מג'ונס הופמן וקבע את השלישי בדקה ה-22, אבל הטירוף של קבוצתו של יורגן קלופ נמשך, ובדקה ה-25 הנריך מחיטיריאן הצטרף לחגיגה, וגם סידר את החמישי בדקה ה-30 לצ'ירו אימובילה. סביו סוקו הקטין בדקה ה-39.

* במשחק הכנה שנערך באצטדיון קנדלסטיק בסן פרנסיסקו ניצחה אתלטיקו מדריד את סן חוסה ארת'קוויקס מה-MLS במסגרת הקופה יורואמריקנה 3:4 בתום דו קרב פנדלים, לאחר 0:0 בזמן החוקי.

פייר אובמיאנג שחקן בורוסיה דורטמונד. Juergen Schwarz, GettyImages
חוגג. אובמיאנג/GettyImages, Juergen Schwarz

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully