וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: מסרים מהבית בסגנון "האח הגדול"

26.7.2014 / 14:30

בקבוצה ארגנו ערב מרגש לשחקנים, קאסיו: "מעולם לא הייתי במועדון כזה". מנגה וקולה כבשו ב-1:2 על גו אהד איגלס

ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
הפתיע וגם הופתע בעצמו. ברק בכר/ברני ארדוב

עירוני קרית שמונה תצא, כאמור, ישירות ממחנה האימונים בהולנד לרוסיה, מה שיגרום לכך שהשחקנים והצוות של המועדון ישהו מחוץ לישראל ורחוק ממשפחתם קרוב לשבועיים. אתמול בערב (שישי) החליטו המאמן ברק בכר והמאמן המנטאלי איתן עזריה להפתיע את השחקנים ולרומם את מצב הרוח של הצוות לקראת המפגש מול דינמו מוסקבה במוקדמות הליגה האירופית, כשערכו ערב שעמד בסימן "האח הגדול" גרסת קרית שמונה - השחקנים מקבלים מסר מהבית.

לאחר ארוחת הערב, הודיע בכר כי אף שחקן לא עוזב את חדר האוכל וביקש מכולם להתיישב בצורת "ח" מול מסך ענק. השחקנים שהיו בטוחים שמדובר בערב גיבוש הופתעו מהמהלך כשבזה אחר זה הופיעו על מסך הווידאו משפחות השחקנים, נשותיהם, ילדיהם והוריהם, ומסרו לאיש שלהם מסר מחבק ומתגעגע מהבית.

קאסיו פרננדס שחקן עירוני קרית שמונה מול ירו בלו שחקן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
עכשיו מכיר את המשפחות של כולם. קאסיו פרננדס/ברני ארדוב

את עוצמת ההתרגשות בחדר היה קשה מאוד להסתיר ולמרות שהאורות היו עמומים ניתן היה לראות לא פעם שחקן עם עיניים נוצצות. המסרים הגיעו מכל היבשות ולכל השחקנים בלי יוצא מן הכלל, כאשר גם השחקנים הזרים הופתעו כשראו על המסך מסרי וידאו מברזיל, אפריקה, צרפת ועוד...

בכר אף הגדיל לעשות כאשר הפתיע את כל צוות הקבוצה שידעו על ההפתעה לשחקנים, אך לא ידעו כי במהלך הצפייה יראו גם הם מסרים מיקיריהם. מי שעמל יחד עם בכר על הערב המרגש היה כאמור היועץ המנטאלי של המועדון, איתן עזריה, שבסיום הסרט הפתיע את בכר עם מסר אישי שהגיע היישר ממשפחתו של המאמן.

"לא הייתי במועדון כזה מעולם" אמר הבלם קאסיו פרננדס. "אנחנו כמו משפחה ועכשיו אנחנו מכירים גם את כל המשפחה המורחבת של כולנו". עזריה אמר לשחקנים הנרגשים בסיום הקליפ: "ברק העלה את הרעיון האדיר הזה ושמחתי לעשות משהו שמעולם לא עשיתי לפני. אני יודע שלדינמו מוסקבה יש הרבה כסף אבל אני בטוח שאין להם את מה שיש לנו כאן כקבוצה-כמשפחה!".

במשחק האימון נגד גו אהד איגלס ההולנדית ניצחה קרית שמונה 1:2. השער הראשון הובקע לאחר כדור עומק טוב של מינדאוגאס פאנקה לדויד מנגה שהקפיץ מעל השוער. השער השני הובקע לאחר בישול של אחמד עאבד לרוג'רס קולה.

ההרכב שפתח: גיא חיימוב, עודד אלקיים, קאסיו פרננדס, שיר צדק, חן דילמוני, וובה בראון, מינדאוגאס פאנקה, רועי קהת, אחמד עאבד, דויד מנגה, רוג'רס קולה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully