וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מראדונה: "אל תספרו שמסי קרע את עצמו למען הנבחרת"

מראדונה השווה בין מסי ב-2010 לזה שהפסיד בגמר 2014, וקטל: "בואו לא נעבוד על עצמנו, ארגנטינה לא שיחקה טוב"

שחקני נבחרת ארגנטינה ליאונל מסי, פאבלו סבאלטה מאוכזבים. AP
"לא כולם בארגנטינה מרוצים שהגענו עד הגמר". מסי אחרי ההפסד לגרמניה/AP

ליאונל מסי לא הצליח להביא לארגנטינה את גביע העולם אחרי שארגנטינה הפסידה בגמר המונדיאל לגרמניה, אבל "הפרעוש" זכה אמש (שישי) למחמאה אחת וכמה ביקורות ממספר 10 האגדי דייגו ארמנדו מראדונה, "ההבדל מהטורניר הקודם הוא שהפעם הוא כבש שערים. במונדיאל הקודם מסי קרע את עצמו ובברזיל פחות. אל תספרו לי סיפורים שהוא קרע את עצמו למען הנבחרת הפעם".

"מסי שיחק פי חמישה יותר טוב בנבחרת שאימן סאבלה מאשר כששיחק תחתיי", הוסיף מראדונה, "הנבחרת שאני אימנתי במונדיאל בדרום אפריקה שיחקה כדורגל טוב לאורך כל הטורניר, ואילו הנבחרת של 2014 עם סאבלה שיחקה טוב רק בגמר. בואו לא נעבוד על עצמנו, לא כולם בארגנטינה מרוצים שהגענו עד הגמר כי הנבחרת לא סיפקה כדורגל טוב. אם היריבות של ארגנטינה בטורניר הזה היו היריבות שלנו ב-2010 גם היינו מגיעים לגמר". במונדיאל 2010 ארגנטינה הודחה ברבע הגמר אחרי שהובסה 4:0 על ידי גרמניה.

דייגו מראדונה (שמאל) מאמן נבחרת ארגנטינה מנחם את לאונל מסי שחקן הנבחרת. רויטרס
"הנבחרת שאני אימנתי במונדיאל בדרום אפריקה שיחקה כדורגל טוב לאורך כל הטורניר"/רויטרס

סאבלה פרש מנבחרת ארגנטינה מיד אחרי הטוניר, ומי שמועמד להחליפו הוא מיגל אנחל רוסו. למראדונה יש מועמד מסקרן אחר שהוא תומך בו, ססאר לואיס מנוטי בן ה-75, שהוביל את האלביסלסטה לזכייה בגביע העולם הראשון שלהם ב-1978.

"מדהים שהבן של גרונדונו ישתלט על העתיד של הכדורגל הארגנטינאי", ביקר מראשונה את יו"ר ההתאחדות הנוכחי של ארגנטינה, "אין לו טיפת שכל. הראש שלו כמו אבטיח. כל המושחתים בארגנטינה סגרו לי את הדלת ואני לא יכול למצוא עבודה בכדורגל פה, אבל המעריצים אף פעם לא יסגור את הדלתות שלו בפניי ותמיד יאהבו אותי. אני שלם עם עצמי כי אני לא דוחף ידיים לכיסים של אחרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully