וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 25.7

ריאל מדריד מעוניינת בלוקאקו, מילאן מוכנה להעביר את באלוטלי לארסנל בטרייד, דרוגבה חתם בצ'לסי, הסרטון שמנצ'סטר סיטי חשפה בטעות, התחנה החדשה של ילד הפלא לשעבר, ההצהרה של מוריניו והחוזה החדש של ג'רארד. כל ההחתמות והשמועות

העברות

* הוא חוזר: דידייה דרוגבה חתם לעונה בצ'לסי. לידיעה המלאה

* בנפיקה החתימה לשנתיים את אליסאו, הפורטוגלי בן ה-30 ששוחרר ממלאגה אחרי ארבע שנים.

* ריאל סוסיאדד צירפה בהשאלה את חרונימו רולי, שוערה בן ה-22 של אסטודיאנטס.

* 22 שנים לאחר שאביו עשה זאת, עבר גם ג'ורדן לארסון, בנו בן ה-17 של החלוץ השבדי האגדי הנריק לארסון, מהוגאבורג להלסינגבורג.

* פרדי אדו, שלא שיחק מאז שעזב את באהיה הברזילאית בנובמבר, חתם ביאגודינה הסרבית. ילד הפלא לשעבר כבר בן 25, וזו תהיה התחנה העשירית בקריירה הדועכת שלו.

10 קבוצות ב-3 יבשות עוד לפני גיל 25: סיפורו של פרדי אדו

שחקן פילדלפיה יוניין לשעבר, פרדי אדו. GettyImages
קבוצה עשירית בגיל 25. פרדי אדו/GettyImages

שמועות

* ב'טוטוספורט' האיטלקי טוענים שמילאן תהיה מוכנה להעביר את מאריו באלוטלי לארסנל, בתנאי שתקבל בחזרה את ג'ואל קמפבל וסכום כסף שלא ננקב.

* על פי ה'דיילי סטאר' הבריטי, ריאל מדריד מעוניינת בחלוץ צ'לסי רומלו לוקאקו כמחליפו של אלברו מוראטה שנמכר ליובנטוס.

* מנצ'סטר סיטי יצרה גל של שמועות לגבי חתימתו הקרובה של אליקים מנגלה, אחרי שפירסמה באתרה הרשמי סרטון בו נראה בלם פורטו ונבחרת צרפת עובר בדיקות רפואיות, אך הסרטון הוסר במהרה מהאתר.

* 'מארקה' טוען שאתלטיקו מדריד מנסה לחטוף לליברפול את דיבוק אוריגי, הבלגי בן ה-19 שכבר נמצא על סף סיכום באנפילד.

* ברנדן רוג'רס הצהיר שהארכת חוזהו של סטיבן ג'רארד, שחתום בליברפול עד קיץ 2015, היא עניין פורמלי בלבד, והקפטן הוותיק יתחום בקרוב רשמית לעונה נוספת.

* ג'רדאן שאקירי, שהוזכר כמועמד לעבור ליובנטוס או רומא, פירסם הודעה בחשבון הפייסבוק שלו בה כתב: "מספיק עם השמועות הללו. יש לי חוזה בבאיירן מינכן עד 2016, ולא דיברתי עם אף מועדון אחר".

* פפ גווארדיולה התייחס לעזיבתו של טוני קרוס לריאל מדריד: "היה לי כבוד גדול לאמן אותו, היו לנו בעיות רבות במרכז המגרש אשתקד, אבל הוא תמיד היה שם כשהיה צריך אותו. ניסינו להשאיר אותו אצלנו, אבל אני מבין שהוא צעיר והוא חיפש אתגר חדש. זו הבחירה שלו, ואנחנו צריכים לקבל אותה. אני מקווה שהוא מאושר במדריד".

אתמול: החתמה מפתיעה לפאולו סוזה, ק.פ.ר בעקבות אטו

צפו בסרטון שסיטי הסירה במהירות מאתרה הרשמי

פטר צ'ך שוער צ'לסי. GettyImages
מוריניו לא מתכוון להתחשב בדרישתו. פטר צ'ך/GettyImages

* 'הסאן' טוען שפטר צ'ך לא מתכוון להישאר בצ'לסי כשוער שני, טיבו קורטואה הצהיר שהוא רוצה לחזור לבלוז רק כשוער ראשון, אבל ז'וזה מוריניו מתעקש לשמור על שניהם בסגל, וזו הסיבה שלו: "אחד מהם לא יהיה מרוצה? אבל אוהדי צ'לסי יהיו מרוצים, והם יותר חשובים מהשחקנים".

* ובינתיים גם ריאל מדריד עסוקה בסוגיית השוער הפותח, וקרלו אנצ'לוטי הצהיר: "קיילור נבאס הוא עדיין לא שחקן ריאל, וכרגע אנחנו עם אותם שלושה שוערים כמו בשנה שעברה. איקר קסיאס התחיל להתאמן איתנו רק היום, ואני אחליט בתחילת העונה מי יהיה השוער הראשון".

* על פי דיווחים באנגליה, מנצ'סטר יונייטד מתכוונת לנסות לרכוש את ממפיס דפאי, קשר פ.ס.וו איינדהובן שפרץ תחת לואי ואן חאל במונדיאל, ולהשאיל את ההולנדי בן ה-20 לקבוצה אחרת בעונה הקרובה.

* ניוקאסל ויתרה על הניסיון להחזיר לשורותיה את אנדי קארול בעקבות הפציעה של חלוץ ווסטהאם שתשבית אותו לשלושה חודשים לפחות.

* באיטליה מדווחים שהמבורג האיצה את המגעים לרכישתו של הקשר השוויצרי ואלון בהראמי מנאפולי.

* מגן נבחרת ארצות הברית דיאנדרה ילדין קרוב להשלים את מעברו לרומא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully