וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויגינס חתם בקליבלנד, לא יעבור בחודש הקרוב

הרוקי חתם רשמית, המשמעות: טרייד על לאב יוכל לקרות רק עוד 30 יום. בארה"ב העריכו: "יכול להעמיד את הקאבס בסכנה"

שחקן קליבלנד קאבלירס אנדרו וויגינס. רויטרס
אפשר לחייך? וויגינס/רויטרס

זה לקח קצת זמן, אך הערב (חמישי) החתימה קליבלנד באופן רשמי את הבחירה הראשונה בדראפט, אנדרו וויגינס. המשמעות המיידית: כמו כל שחקן אחר שחותם על חוזה ב-NBA, קבוצתו לא יכולה להעביר אותו בטרייד ב-30 הימים הראשונים. במילים אחרות: הקאבלירס לא ישיגו את קווין לאב בחודש הקרוב. לכאורה, היתה קיימת אפשרות בה וויגינס לא יוחתם ויישלח למינסוטה בעסקה על הפורוורד הנהדר, אולם בארצות הברית האמינו שקליבלנד לא תיקח סיכון, קודם כל תחתים את וויגינס, ורק לאחר מכן תשקול את האופציות שלה.

על אף ההצעה של שיקגו עליה דווח אמש (טאג' גיבסון, דאג מקדרמוט וניקולה מירוטיץ'), כתב ESPN מארק סטיין צייץ כי מינסוטה מעדיפה את ההצעה של קליבלנד על פני כל הצעה אחרת לעת עתה. על פי הערכות, הקאבלירס יוותרו על הבחירה הראשונה ב-2014 וויגינס, הבחירה הראשונה ב-2013 אנתוני בנט, ועל בחירת סיבוב ראשון תמורת לאב.

אולם, כפי שציין סטיין, "העובדה שקליבלנד צריכה לחכות עכשיו 30 יום עד שוויגינס יוכל לעבור באופן רשמי בטרייד שמה את קליבלנד בסיכון שמישהו אחר ינצח אותם". למשל, אם גולדן סטייט תהיה מוכנה לכלול את קליי תומפסון בהצעה שלה, לא מן הנמנע כי לאב יועבר לווריירס.

* ג'רמי לין הוצג היום בלוס אנג'לס לייקרס עם הגופיה מספר 17 - אותה אחת שלבש למשך תקופת ה"לינסניטי" בניו יורק, אך במסיבת העיתונאים הוא אמר: "אני לא מנסה לשחזר את טירוף לינסניטי, רק רוצה להיות עצמי יותר מאי פעם. מן הסתם אני מאמין שאני יכול לפתוח בקבוצת NBA ולעזור לה לנצח. אני לא מנסה להיות השחקן מהעבר, אלא לעשות היסטוריה פעם נוספת".

ג'רמי לין מוצג בלוס אנג'לס לייקרס לצד הג'נרל מנג'ר מיץ' קופצ'ק. רויטרס
בחזרה ללינסניטי? לין וקופצ'ק/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully