וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ג'רמי פארגו חתם לשנתיים

24.7.2014 / 20:27

הרכז, שעל הכוונה להחתימו פורסם בלעדית בוואלה! ספורט, שב לישראל: "תמיד ידעתי שאחזור". המגעים עם בריאן רנדל יואצו

ג'רמי פארגו שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ברוכים השבים. פארגו/ברני ארדוב

הקאמבק הושלם: מכבי תל אביב הודיעה היום (חמישי) רשמית על החתמתו של שחקן הקבוצה בעבר, ג'רמי פארגו. הגארד בן ה-28 חתם על חוזה לשנתיים במדי אלופת אירופה וימלא את מקומו של טייריס רייס, שעזב לטובת חוזה עתק בחימקי מוסקבה. על הכוונה להחתימו במכבי תל אביב פורסם בלעדית בוואלה! ספורט. מוקדם יותר היום קיבל פארגו את השחרור מצסק"א אחרי משא ומתן ממושך בנוגע לגובה הפיצוי. אחרי שקיבל את השחרור, נסללה דרכו למכבי תל אביב, שצפויה לשלם לו כמיליון דולר נטו לעונה. פארגו, כאמור, שיחק בשורות הצהובים בעונת 2010/2011 והיה שותף להעפלה לגמר היורוליג.

"אני מאוד שמח לחזור למכבי, זה רגע מאוד מרגש", אמר פארגו לאחר החתימה. "האמת שתמיד ידעתי שהרגע הזה יגיע. ידעתי שאחזור למכבי, זה אחד המועדונים הכי מיוחדים בעולם. אני ממש מחכה לפגוש שוב את האוהדים בצהוב. האוהדים הם אלה שעושים את מכבי. הסתובבתי בכמה מקומות בעולם ואין כאלה אוהדים. כל מי שהיה אי פעם בנוקיה יודע את זה וגם כל מי שהגיע לפיינל פור במילאנו הבין את זה. אני מבטיח לתת את הנשמה ומת כבר לעלות על הפרקט בנוקיה. יאללה מכבי!"

מאמן מכבי תל אביב גיא גודס אמר: "אנחנו שמחים מאוד על החזרה של ג'רמי למכבי תל אביב. החיבור הזה היה מצוין בעבר והניב תוצאות והישגים גדולים ב-2011. פארגו יביא איתו אתלטיות, אטרקטיביות, יכולת אישית, ניהול משחק, הנהגה והמון אנרגיות. הוא רעב מאוד לשחק ולהוביל, ורוצה שוב להוכיח את יכולותיו הגבוהות. שיהיה בהצלחה לכולנו".

גיא גודס חותם על חוזה כמאמן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
מבסוט. גודס/אתר רשמי, מכבי תל אביב

בעקבות צירופו של פארגו, מכבי תל אביב צפויה להאיץ את המגעים עם בריאן רנדל. הצהובים אף הגישו לשחקן הצעה לשנתיים. בתוך כך, נמשכים המגעים עם דיאור פישר. לפני שבוע מכבי תל אביב הגישה הצעה לסנטר.

פארגו חוזר למכבי אחרי שכיכב בשורות הצהובים בעונת 2010/11 אז הוביל אותה לגמר היורוליג, כשהוא מעמיד ממוצעים של 13 נק', 4.3 אס' ו-3.5 ריב' למשחק ואף נבחר לחמישייה השנייה במפעל. באותה עונה גם נבחר לחמישייה הראשונה בליגת העל עם ממוצעים של 10 נקודות, 6.3 אס' ו-3.5 ריב' למשחק, וזכה עם מכבי תל אביב בדאבל הישראלי.

בקיץ 2011 עבר ל-NBA והצטרף לממפיס גריזליס. בעונה לאחר מכן עבר לקליבלנד שם שיחק לצידו של עומרי כספי, ובהמשך העונה עבר לפילדלפיה. במהלך שתי עונות ב-NBA פארגו שיחק 83 משחקים וסיים עם ממוצעים של 4.7 נקודות ו-1.8 אס' ב-13 דק' משחק, כשאת המספרים הטובים ביותר שלו הציג בקליבלנד - 7.8 נק' ו-2.6 אסיסטים.

בעונה האחרונה שיחק פארגו בצסק"א מוסקבה שפגשה את הצהובים בחצי גמר הפיינל פור. ביורוליג פארגו תרם לצסק"א 5 נק' ו-1.4 אס' ב-15 דקות בממוצע למשחק. הוא זכה עם הרוסים באליפות ליגת ה-VTB, שם קלע 5.5 נק' וחילק 2.5 אס' למשחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

צפו בקליפ שמכבי תל אביב הכינה לכבוד חזרתו של פארגו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully