וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "לא ראיתי משחק כזה חד-צדדי"

24.7.2014 / 18:55

מאמן באר שבע התאכזב מה-0:0 עם ספליט שסיים את דרכו באירופה: עשינו הכל נכון". מליקסון: "זה לא ישפיע על הליגה"

שחקן הפועל באר שבע אליניב ברדה. קובי אליהו
אכזבה גדולה. ברדה/קובי אליהו

הפועל באר שבע אכזבה מאוד הערב (חמישי), כשהודחה מהליגה האירופית כבר בסיבוב המוקדמות השני. אחרי ההפסד 2:1 לספליט במשחק הראשון בקרואטיה היתה יכולה סגנית האלופה הישראלית לעלות לשלב הבא עם ניצחון 0:1 בגומלין בקפריסין, אך סיימה ב-0:0 בלבד וראתה את המסע האירופי שלה מגיע לקיצו מוקדם מהרגיל. הסגל החזק אליו צורפו בקיץ מאור מליקסון, שלומי ארבייטמן ואחרים, ייאלץ להסתפק בליגת העל בלבד.

השחקנים עצמם התקשו לקבל את ההדחה, כשאליניב ברדה, שהירבה להחמיץ, נשאר לשבת דקות ארוכות על הספסל יחד עם המנכ"ל אסי רחמים. במועדון לא אהבו את תצוגת השיפוט והתלוננו על הפנדל שלא נשרק במחצית הראשונה.

"לא ראיתי משחק חד-צדדי כזה - היו לנו 7-8 הזדמנויות לגול. עשינו הכל נכון, אבל צריך לשים את הכדור ברשת ואת זה לא עשינו", אמר אלישע לוי המאוכזב בסיום. "הקבוצה הפחות טובה עלתה. נלך הלאה, נמשיך להתקדם, להשתפר ולהסתכל קדימה. שלטנו גם בחצי הראשון, גם בשני, כל השחקנים ההתקפיים היו בפנים, אבל לשים את הכדור ברשת זה ההבדל ובגלל זה אנחנו מודחים. צריך להסתכל על הדברים הטובים - עבדנו קשה כדי להגיע לכאן ולהתחיל לצבור נסיון, ובאירופה אם אתה טעות או מחמיץ אתה נענש, וזה מה שקרה לנו היום. עשינו את המקסימום, אבל לפעמים המקסימום לא מספיק".

מאור מליקסון הוסיף: "אנחנו מאוכזבים מאוד, רצינו לשמח את האוהדים שלנו בבית כי עוברת עליהם תקופה לא קלה. זה מעצבן, אבל צריך להמשיך הלאה". מליקסון נשאל אם המצב הביטחוני בארץ השפיע על הקבוצה והשיב: "הכל זה תירוצים, הגיעו לנו פנדלים, אנחנו לא משחקים בארץ, אבל זה לא משנה. הודחנו וזה מה שמשנה, אבל נמשיך לעבוד קשה לקראת הליגה. אני לא חושב שההדחה הזו תשפיע עלינו בליגה".

על החזרה שלו למדים האדומים אמר הקשר: "אני עוד מתאקלם כאן, יש פה חבר'ה חדשים שעדיין לא שיחקתי איתם. אבל יהיה בסדר, יש פה שחקנים טובים ואני מאמין שנהיה קבוצה טובה".

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
"עשינו את המקסימום, אבל לפעמים המקסימום לא מספיק". אלישע לוי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully