וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רונאלדו תרם 1.2 מיליון יורו לפלסטינים"

בדף הפייסבוק של עז א-דין אל קסאם התגאו: "אינשאללה יתאסלם, הוא אוהב את הקוראן, הקשיב לאוזיל מתפלל בשירותים"

כריסטיאנו רונאלדו "תורם" כסף לעז א דין אל קסאם. מתוך הפייסבוק של עז א דין אל קסאם, צילום מסך
הדילים שנרקמים מאחורי הגב שלנו. רונאלדו "תורם" ומקבל מתנה/צילום מסך, מתוך הפייסבוק של עז א דין אל קסאם

האם כריסטיאנו רונאלדו תרם 1.2 מיליון יורו לפלסטין? אין אישור לכך, אבל בדף הפייסבוק של ארגון הטרור עז א-דין אל קסאם טוענים שכן.

"כריסטיאנו רונאלדו אגדה, אינשאללה יתאסלם", נכתב בהודעה בדף, "הוא תרם 1.2 מיליון יורו לפלסטין וקיבל מאיתנו ספר קוראן. יש לנו הרבה כבוד אליו".

הסופרלטיבים כלפי הכוכב הפורטוגלי נמשכו והפכו למוזרים יותר. "גם בתקשורת הספרדית נכתב כמה הוא אוהב את הקוראן. הוא אמר שזה בלב שלו. מסוט אוזיל אמר שרונאלדו היה מקשיב לו מתפלל בשירותים כי 'הוא אהב לשמוע אותי מתפלל'".

עז א-דין אל-קסאם הוסיפו בדף הפייסבוק ציטוטים שלכאורה מיוחסים לרונאלדו, ולפי הארגון הוא אמר אותם לתקשורת בספרד: "הרבה לא מאמינים שאני מעריץ את הקוראן, אבל זאת עובדה. בכל פעם שאוזיל קרא בקוראן תמיד הרגשתי שלווה והלב שלי נרגע".

זו אינה הפעם הראשונה ששמו של רונאלדו מגויס לאג'נדה הפלסטינית. במרץ 2013 פורסם במספר ערוצים ערביים כי רונאלדו סירב להחליף חולצות עם שחקני נבחרת ישראל מסיבות אידיאולוגיות, ידיעה שלא נמצאו לה סימוכין בערוצים אחרים.

אוזיל עצמו נקלע לפני שבוע לדיווח בעייתי בתקשורת העולמית, בו נטען כי תרם את כספי הזכייה במונדיאל לילדי עזה. סוכנו הכחיש את הדיווח שהתברר כשגוי, מאחר שכוכב נבחרת גרמניה שילם, בעצם, לניתוח של 23 ילדים בברזיל.

צפו בסרטון חדש מהמהומה של מכבי חיפה באוסטריה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully