וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוידזאדה: "מקווים לנצח ולהביא גאווה לבאר שבע ולישראל"

24.7.2014 / 10:23

מגן באר שבע מלא מוטיבציה לפני ספליט (16:30, ספ'2): "הלב עם תושבי הדרום. זה יום מיוחד כי אנחנו מייצגים את המדינה"

שחקן הפועל באר שבע, אופיר דוידזאדה. מגד גוזני
דוידזאדה/מגד גוזני

"הלב שלנו עם תושבי הדרום ועם כל תושבי הארץ במצב הזה. יש לנו משחק מאוד חשוב הערב וזה יום מאוד מיוחד עבורנו, כי אנחנו מייצגים את המדינה שלנו שנמצאת במצב לא נעים. מקווים לצאת עם ניצחון ולעלות שלב כדי להביא גאווה לדרום, לבאר שבע ולכל הארץ". כך אמר היום מגן הפועל באר שבע אופיר דוידזאדה לקראת משחק הגומלין של הקבוצה היום מול RNK ספליט במוקדמות הליגה האירופית (16:30, ספורט 2). אלישע לוי ושחקניו ינסו למחוק פיגור 2:1 מהמשחק הראשון.

דוידזאדה נשאל עד כמה הקבוצה מרוכזת בכדורגל, כשהנושא הביטחוני השפיע לא מעט על ההכנות, כולל על דחיית הטיסה. "אנחנו קבוצה מקצוענית. יודעים איך לנתק את הראש ברגע האמת וזה מה שנעשה הערב. הלב עם המשפחות אבל נדע להתנתק ל-90 או 120 דקות ונתרכז במשימה שלנו. אנחנו מגיעים למשחק בשביל לעלות שלב. אמרנו את זה כבר מההתחלה ונבוא מאוד נחושים ואגרסיביים".

הפועל באר שבע - RNK ספליט (16:30, ספורט 2)

קשר הפועל באר שבע מאור בוזגלו (ימין). קובי אליהו
היו שמחים לשחק את משחק הגומלין בישראל. בוזגלו/קובי אליהו

על העובדה שהקבוצה לא תשחק בארץ אמר: "ברור שעדיף לשחק בבית מול הקהל שלנו, אבל אנחנו מבינים את חשיבות המשחק וגם זה שיגיעו כמה מאות אוהדים זה כוח משמעותי, כי זה לא מובן מאליו הדרך שהם עשו לכאן. היציעים גם מזכירים קצת את וסרמיל, עם המסלול סביב המגרש והמרחק של היציע מהדשא ואולי גם זה יהיה חיבור עם הארץ". דוידזאדה יודע שלקבוצה שלו אסור לספוג הערב. "תהיה הרבה עבודה לכל חוליית ההגנה ובעצם לכל הקבוצה. נעשה הכול בשביל לא לספוג כי זה המפתח כדי לנצח. במשחק הקודם היינו קצת לא מפוקסים בדקות האחרונות, אבל למדנו לקחים וניישם את זה הפעם".

מאור מליקסון יעלה בהרכב במקום דובב גבאי, וזה יהיה השינוי היחיד של אלישע לוי לקראת המשחק הקרוב.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully