וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

0:7 מוחץ ליונייטד על ל.א גלאקסי בבכורה של ואן חאל

צמדים לרוני, ג'יימס ויאנג בהצגה של השדים האדומים בפסידנה. ליברפול הפסידה 1:0 לרומא, 1:4 למנצ'סטר סיטי על קנזס סיטי

ויין רוני שחקן מנצ'סטר יונייטד מול ג'יימי פנדו שוער לוס אנג'לס גלאקסי. AP
חגיגה בעיר המלאכים. ויין רוני/AP

אוהדי מנצ'סטר יונייטד חיכו חודשים ארוכים לבכורה של לואי ואן חאל כמאמן קבוצתם, והבוקר (חמישי) היא הגיעה והגשימה את כל תקוותיהם. השדים האדומים שהחלו את מסע המשחקים שלהם בארצות הברית עם מפגש מול לוס אנג'לס גלאקסי מחצו את יריבתם האמריקאית בפסדינה עם 0:7 מרשים, ונתנו למאמן ההולנדי לא מעט סיבות להיות מרוצה.

ואן חאל פתח במערך של 3-4-1-2, בדומה לזה שהציג בנבחרת הולנד במונדיאל, כששחקני הרכש אנדר הררה ולוק שואו פתחו לראשונה בהרכב, והררה בלט לטובה עם שלושה בישולים. דני וולבק פתח את החגיגה בדקה ה-13, ויין רוני הוסיף צמד מהיר לפני הירידה להפסקה (42, 45), ריס ג'יימס בן ה-20 הוסיף צמד משלו (62, 88), ואשלי יאנג חתם עם עוד צמד מאוחר (88, 90).

צפו בואן חאל מלמד את ויין רוני איך לבעוט לשער

גם יריבתה העירונית, מנצ'סטר סיטי, מתכוננת לעונה הקרובה בארצות הברית, והיא התארחה בקנזס שם גברה על קנזס סיטי המקומית 1:4. הארגנטינאי ברונו זוקוליני העלה את סיטי ליתרון כבר בדקה ה-3 אך סי ג'יי ספונג השווה לאמריקאים בדקה ה-30. רגע לפני ההפסקה הצליחה סיטי להחזיר לעצמה את היתרון ולעלות ל-1:2 משער של נגיחה של דדריק בויאטה. בדקה ה-72 סיטי ביססה את יתרונה מפנדל מוצלח של אלכסנדר קולארוב ובדקה ה-88 הניגרי קלצ'י איאנאצ'ו חתם את התוצאה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן מנצ'סטר סיטי אלכסנדר קולארוב (מרכז). GettyImages
סיטי מול סיטי. קולארוב/GettyImages

ליברפול התחממה עם משחק קשה בהרבה, כשפגשה בפנווי פארק בבוסטון את רומא, ונכנעה לה 1:0. הרדס הציגו לראווה את שחקני הרכש ריקי לאמברט ואמרה קאן, אבל ברנדן רוג'רס ראה את פאביו בוריני נפצע בכתפו במחצית הראשונה ומוחלף, מה שעשוי לעכב או לבטל את עסקת העברתו הקרובה לסנדרלנד. הג'ילארוסי, אצלם פתח שחקן הרכש הנוצץ שלהם - אשלי קול - ניצחו הודות לשער עצמי של דני אגר בדקה ה-90.

מגן ליברפול חוסה אנריקה במשחק נגד רומא בבוסטון. AP
כדורגל במגרש בייסבול. חוסה אנריקה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully