וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: דרוידאס שרנאס יגיע להתרשמות

23.7.2014 / 23:52

חלוץ גזיאנטפספור, שמיעט לשחק בעונה שעברה, ינסה להרשים את מנחם קורצקי. שביעות רצון ממשחק האימון מול קובלנץ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החיזוק הבא של קורצקי? שרנאס נבחן בהפועל תל אביב/מערכת וואלה!, צילום מסך

בבית"ר ירושלים נרשמה שביעות רצון ממשחק האימון הראשון של הקבוצה אתמול (רביעי) במחנה האימונים בקובלנץ. אמנם הקבוצה שיחקה מול קבוצה מהליגה הרביעית וסיימה בתיקו 1:1 אך בצוות המקצועי היו מרוצים ואמרו: "לתוצאה אין חשיבות, מה שחשוב הוא שהשחקנים עבדו על המגרש ונראו כמו קבוצה. כולם עובדים, כולם מחויבים וזאת הדרך היחידה שיכולה להוביל אותנו". בבית"ר ציינו את זרקו קוראץ', קלאודמיר ועומר אצילי כמי שבלטו במשחק.

מחר אמור להצטרף למחנה דרוידאס שרנאס הליטאי שיחל בהתרשמות של מספר ימים. בצוות המקצועי לא מתלהבים מהרקורד של השחקן ומהעובדה כי מיעט לשחק בעונה שעברה אך עדיין ייתנו לשחקן הזדמנות. בכל מקרה, בצוות המקצועי חזרו והדגישו כי בחירת הזר האחרון היא מאוד משמעותית ויעשו הכל כדי להתחזק בשחקן איכותי ובעל רקורד. על אף העובדה שחסוס מנדס אינו מתלהב להגיע, ייתכן כי בשבוע הבא ולאחר שהמצב הביטחוני יירגע מעט, ייעשה נסיון נוסף להביאו אם הוא עדיין יהיה פנוי.

שרנאס התחיל את העונה בגזיאנטפספור הטורקית, אבל מיעט לשחק והושאל לפרת' גלורי האוסטרלית. הוא שיחק בעבר גם בזאגלבי לובין הפולנית ובספרטק נאצ'יק הרוסית, וצבר 35 הופעות בנבחרת ליטא.

היום זכו שחקני הקבוצה ליום חופשי ומחר יערכו שני אימונים לקראת משחק האימון הבא ביום שישי. השחקנים והצוות נסעו כשלוש שעות למשחק ובשל התשישות זכו היום ליום חופש בפרנקפורט. דושאן מאטוביץ' הצטרף אתמול למחנה לאחר שטיפל בבנו. אלי טביב נכח היום בהלוויתו של ניצן שירזי ועשוי להצטרף למחנה לקראת סוף השבוע.

מאמן בית"ר ירושלים מנחם קורצקי. יוסי ציפקיס
רוצה להתחזק. קורצקי/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully