וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חואקין שוכמן חזר מאליפות אירופה, ונכנס למחבוש

שחקן גלבוע לא קיבל אישור ממפקדו לטוס עם הנבחרת, יצא לאליפות למרות זאת וכאשר שב לבסיס, נשפט ל-10 ימי מאסר. איגוד הכדורסל: "הוא קיבל אישורים, לא החתים את מפקדו האישי ולכן נשפט"

חואקין שוכמן שחקן נבחרת הנוער. מגד גוזני
מקרה לא נעים. שוכמן/מגד גוזני

רק שלשום (שני) חזר חואקין שוכמן, שחקנה של הפועל גלבוע/גליל עליון, עם נבחרת העתודה של ישראל מאליפות אירופה, שם סיימו שרון דרוקר ושחקניו במקום השביעי המכובד. היום, שוכמן כבר נכנס לעשרה ימי מחבוש, לאחר שמפקדו בבסיס שפט אותו בגין נפקדות.

שוכמן זכאי ל-90 ימי מיוחדת מתוקף העובדה שהוא ספורטאי פעיל המשרת בצה"ל. באותם ימים הוא רשאי שלא להגיע לבסיס. השחקן ניצל את כל ימי המיוחדת שלו בשנה החולפת, כאשר טס עם גלבוע/גליל למשחקים בליגה הבלקנית ובנוסף, הגיע לאימוני נבחרת העתודה.

לקראת האליפות ביוון הוא פנה למפקדיו בבקשה לקבל ימים נוספים, על מנת שיוכל להמריא עם הנבחרת. בצבא סירבו להענות לבקשה, אולם באיגוד הכדורסל היו סבורים שהעניינים יסתדרו וכך, המריא שוכמן עם הנבחרת. כשהוא חזר לארץ ושב לבסיס, הגיע המשפט. באליפות עצמה רשם שוכמן שבע הופעות. הוא שיחק 1.3 דקות למשחק ולא קלע.

תגובת איגוד הכדורסל: "חואקין קיבל ממנהל הספורט והאיגוד את האישור לצאת לחו"ל. בנוסף, הוא היה צריך להחתים את מפקדו הישיר בצבא. חואקין לא עשה זאת ולכן נשפט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully