וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיסת הנבחרת נדחתה לערב, אלכס טיוס ייענש?

23.7.2014 / 9:15

הנבחרת מתוכננת לשחק מחר מול רוסיה ב', ראשיה מצאו פיתרון. מכבי תל אביב שוקלת להעניש את טיוס בשל אי הופעתו

שחקני נבחרת ישראל מתאמנים עם ארז אדלשטיין. קובי אליהו
גם הם סובלים מהמצב. אדלשטיין ושחקני הנבחרת/קובי אליהו

השתתפותה של נבחרת ישראל בכדורסל בטורניר ההכנה הראשון שלה במוסקבה לקראת מוקדמות אליפות אירופה נתקלת בבעיות, אבל ראשיה ממשיכים לחלץ פתרונות: הנבחרת שאמורה הייתה לטוס היום בצהריים למוסקבה לקראת טורניר ההכנה הראשון לקראת מוקדמות אליפות אירופה הצליחה לארגן טיסה לשעות הערב. בעקבות זאת, הנבחרת תוכל לקיים את משחקה הראשון מחר (רביעי, 17:00) נגד רוסיה ב'.

כזכור, הטורניר אמור היה להתקיים בארץ, ובשל המצב הוא נודד למוסקבה וייערך ללא קהל במתחם הספורט הלאומי של רוסיה. הנבחרת הייתה אמורה לטוס באמצעות חברה רוסית בשלוש בצהריים, אולם החברה הרוסית הודיעה כי תדחה או תבטל את הטיסה.

15 שחקנים אמורים לצאת. יניב גרין שסובל מפציעה בבטן לא מתאמן בימים האחרונים ולא יטוס, וגם השחקן הצעיר עוז בלייזר יישאר בארץ. בלייזר צורף לאימונים בגלל הפציעה של ליאור אליהו והראה יכולת טובה במהלכם. ליאור אליהו, שעדיין לא החלים לחלוטין מהשבר באצבעו, לא מתאמן באופן מלא ולא אמור לשחק בטורניר, אבל צוות האימון החליט שהוא ייצא לרוסיה כדי להמשיך לעבוד עם מאמן הכושר אבי קובלסקי ולהיות חלק מהנבחרת.

השחקנים שייצאו: גל מקל, יובל נעימי, אפיק נסים, רביב לימונד, יותם הלפרין, דגן יבזורי, ניצן חנוכי, שון דאוסן, עומרי כספי, גיא פניני, אלישי כדיר, ליאור אליהו, אלכס צ'וברביץ', דיאור פישר וג'ייק כהן. הנבחרת מתוכננת לפגוש גם את נבחרת רוסיה הבכירה ואת צ'כיה.

אלכס טיוס שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"התנהגות תמוהה שלא מקובלת". טיוס/ברני ארדוב

בנושא אלכס טיוס שהחליט לא להיכלל בסגל הנבחרת, בנבחרת נשמעו תקיפים לגביו, וגורם בנבחרת אמר: "הסיפור איתו וההתנהגות שלו לא מקובלים. יש לנו את דיאור פישר שמציג רצינות ומתנהג יפה. אנחנו מתרכזים בנבחרת ובמי שרוצה להיות בה, נמאס לנו מהתנהגות של טיוס. זו התנהגות תמוהה שלא מקובלת".

בנבחרת מספרים גם כי מכבי תל אביב ניסתה לסייע בנושא, אולם טיוס התעלם מהפצרות הצהובים. במכבי תל אביב קיים זעם רב כלפי השחקן ואף שוקלים להעניש אותו, אולם לא רוצים "להעניק לו פרס", כהגדרתם, על התנהגותו, כלומר שחרור מהקבוצה. כמו כן, בקבוצה אף חושדים כי טיוס מעוניין להשתחרר מהקבוצה ובהתאם לכך הוא מתנהל. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, לטיוס ישנן הצעות מריאל מדריד ואולימפיאוקס תמורת פיצוי גבוה למכבי תל אביב, אולם הקבוצה סירבה לשחררו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully