וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל תל אביב מאמינים: עומר דמארי יהיה בבאר שבע

סגנית האלופה הביעה התעניינות מחודשת בשחקן ותפתח עמו במשא ומתן. החלוץ הוצע גם למכבי חיפה, שטרם החליטה

שחקני הפועל תל אביב, עומר דמארי, אברהם צ'קול. ברני ארדוב
הפועל תל אביב מאמינה שהוא יחתום בבאר שבע. דמארי/ברני ארדוב

אחרי שאיל ברקוביץ' הודיע הבוקר (שלישי) שעומר דמארי לא ימשיך בהפועל תל אביב, הפועל באר שבע חזרה לתמונה כמועמדת לקלוט את החלוץ, וכבר העבירה מסר לאדומים כי היא מעוניינת מאוד בשחקן.

בבאר שבע הבינו כי המשא ומתן עם אוסטריה וינה תקוע, ובשל כך חזרו להתעניין בשחקן. בהפועל תל אביב יש כבר גורמים הבטוחים שהחלוץ יסגור עם אלונה ברקת, אך בבאר שבע בינתיים דוחים את הטענות הללו וטוענים כי יש מגעים, אך הסיכויים שהחלוץ יגיע עדיין קטנים.

חשוב לציין כי אוסטריה וינה עדיין לא הרימה ידיים סופית במאמציה להחתים את השחקן, אך כרגע נראה כי הסיכויים שיעבור לשורותיה לא גבוהים מאלה של באר שבע. איל ברקוביץ', ששוב לא טס עם הקבוצה למשחק מול אסטנה, ינסה למצות בימים הקרובים את המשא ומתן עם הקבוצה מבירת הנגב על דמארי ועם מכבי תל אביב על גילי ורמוט.

אם דמארי יעבור לבאר שבע, הפועל תל אביב ומכבי פתח תקוה צפויות גם לקבל שחקנים בתמורה לעסקה זו. כרגע לא ברור רק אם דמארי עצמו יסכים לעבור אל הקבוצה מהדרום. דמארי גם מעוניין למצות את המשא ומתן עם טוונטה ההולנדית, אך גם שם הדברים רחוקים מסיכום ממשי, כאשר בין הצדדים יש פערים משמעותיים וטוונטה גם לא תשלם על החלוץ את הסכומים שמכבי פתח תקוה והפועל תל אביב דורשות.

כמו כן, בהפועל טוענים כי כבר לפני מספר ימים שוחח ברקוביץ' עם נשיא מכבי חיפה יעקב שחר והציע לו לרכוש את ורמוט או דמארי. מאז אותה שיחה, לא נוצר קשר בין הצדדים ולכן גורמים במועדון טוענים כי רק אם הפועל תל אביב תתגמש במחיר על השניים קיים סיכוי כי הירוקים ייכנסו למו"מ על אחד מהם.

ובינתיים, הקבוצה החליטה לא לצרף לטיסה לקפריסין את עומר דמארי ובריאן חרסיסיץ'. שניהם גם כך לא בתכניות המועדון בשלב זה, וקיבלו אישור לנהל מו"מ במקום להמריא עם הקבוצה. במקרה של חרסיסיץ' נראה כי הוא קרוב לסיכום עם פתח תקווה, ואילו המשא ומתן בין דמארי לאוסטריה וינה כרגע תקוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully