וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: צסק"א מוסקבה וריאל מדריד עלו לפיינל פור

הרוסים הביסו את פאו 44:74 וישחקו מול מכבי, הבלאנקוס העיפו את אולימפיאקוס עם 69:83 וייפגשו את ברצלונה לדרבי

שחקן צסק"א מוסקבה ארון ג'קסון. Mikhail Serbin, GettyImages
בפיינל פור, ובגדול. ארון ג'קסון חוגג/GettyImages, Mikhail Serbin

אחרי שברצלונה ומכבי תל אביב כבר הבטיחו את מקומן בפיינל פור שיתקיים בחודש הבא, השלימו הערב (שישי) צסק"א מוסקבה וריאל מדריד את התמונה. צסק"א השפילה את פנאתינייקוס עם 44:74 מדהים, ניצחה 2:3 בסדרה המרתקת ותפגוש את הצהובים בחודש הבא במילאנו. במשחק השני של הערב, אלופת אירופה אולימפיאקוס, עוד יווניה שחזרה מ-2:0 ל-2:2, נפרדה מהתואר אחרי שנתיים חלומית, כאשר ריאל מדריד גברה עליה במשחק החמישי 69:83 בבירת ספרד.

דיוויד בלאט הגיב על המשחק הערב: "התוצאה צפויה. צסק?א נתנה הופעה נהדרת והיא בהחלט אחת הפייבוריטיות, יחד עם בארסה, ואני מאמין שגם ריאל. אנחנו בהחלט נרגשים לפגוש שוב את צסק?א ומצפים כבר למשחק. יהיה פיינל פור יוצא מן הכלל".

הכירו את צסק"א מוסקבה, היריבה של מכבי תל אביב בפיינל פור

שחקן צסק"א מוסקבה מילוש תאודוסיץ'. Mikhail Serbin, GettyImages
חזר בגדול, במשחק שקול ומצוין. תאודוסיץ'/GettyImages, Mikhail Serbin

צסק"א מוסקבה - פנאתינייקוס 44:74

אחרי שני משחקים בסדרה הוליכה צסק"א 0:2, בדרכה הבטוחה אל הפיינל פור. פנאתינייקוס העיקשת לא ויתרה, ניצחה פעמיים ביוון והשוותה ל-2:2, אלא שהיום, פערי הרמות האמיתיים בין שתי הקבוצות עשו את שלהן. מילוש תאודוסיץ' הבלתי צפוי, שהחמיץ את ארבעת המשחקים הראשונים בסדרה בשל פציעה חזר, ובגדול, ניווט את המשחק בצורה שקולה (לשם שינוי), ונעזר בערב גדול של סאשה קאון כדי לשלוח את קבוצתו לפיינל פור. חדשות רעות למכבי תל אביב, שכן צסק"א נראתה פשוט מצוין הערב, בעיקר בצד ההגנתי, עם התצגה ההגנתית הטובה ביותר שלה העונה. כמה טובה? הרוסים עצרו את היריבה על 44 נקודות בלבד (שיא שלילי של פאו העונה, ואחד המשחקים הגרועים בתולדותיהם ביורוליג), והכריחו אותה לקלוע ב-32 אחוז ל-2 (15 מ-46) ו-25 אחוז ל-3 (3 מ-12).

צסק"א הלכה פנימה לסאשה קאון בפתיחה, שעם שמונה נקודות מהירות העלה אותה ל-4:11. אנטוניס פוציס צימק ל-11:9, אלא שהרבע הראשון הסתיים ב-10:18 למארחת, שהעלתה מהספסל את מילוש תאודוסיץ' לדקות ראשונות בסדרה, והגארד הנפלא העניק לה יתרון שיא של 10:21 בפתיחת הרבע השני. הסרבי ירד לספסל, לוקאס מאברוקופולידיס צימק ל-21:18, אך הכדורסל, ברובו, המשיך להיות מפוזר, עם אחוזי קליעה רעים. ארון ג'קסון בכל זאת הצליח להעלות את צסק"א בחזרה ל-21:31 וקאון, המצטיין של המחצית הראשונה, קלע על הבאזר כדי להוריד את אלופת רוסיה לחדרי ההלבשה ביתרון הגבוה ביותר שלה ב-20 הדקות הראשונות - 21:35. פאו קלעה ב-26 אחוז ל-2 ו-28 אחוז ל-3 במחצית הראשונה.

תאודוסיץ' קם מהספסל בתחילת הרבע השלישי, ניהל נפלא את המשחק ואפשר לוולאדימיר מיצוב לקבוע מחוץ לקשת יתרון שיא של 27:48. ג'יימס גיסט סוף סוף מצא את הטבעת אך דימיטריס דיאמנטידיס לא הפסיק להחטיא, ועם העליה לרבע המכריע הראה לוח התוצאות 33:54 מוחץ לצסק"א. שבע דקות לסיום דאג ארון ג'קסון שהפער יצמח ל-36:63 מפלצתי. משם ועד הסיום היה זה גארבג' טיים אחד ארוך, שהסתיים ב-44:74 פשוט עצום למארחת.

קאון סיים את המשחק הטוב ביותר שלו העונה עם 18 נקודות (7 מ-9 מהשדה) ו-9 ריבאונדים, חריאפה הוסיף 10, 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים ותאודוסיץ' סיים עם 7 ב-14 דקות. מנגד, היה ג'יימס גיסט (11) היחיד שקלע בספרות כפולות לפנאתינייקוס, מאברוקופולידיס הוסיף 8, ודיאמנטידיס סיים ערב עגום במיוחד עם 0 נקודות (0 מ-5 מהשדה) ב-31 דקות. רוצים נתון אחרון? קבלו: בנקודות המדד, הביסה צסק"א 20:107. אאוץ'.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
סרחיו יול ריאל מדריד בכדורסל. GettyImages
מחצית יוצאת מהכלל. יול/GettyImages

ריאל מדריד - אולימפיאקוס 69:83

הקבוצה הטובה באירופה לאורך העונה הצליחה לנקום ובגדול. אחרי שני ניצחונות ביתיים ושני הפסדים ביוון, ריאל לקחה את המשחק החמישי בביתה והדיחה את אלופת אירופה בשנתיים האחרונות, הקבוצה שהיממה אותה בגמר בעונה שעברה עם קאמבק מהסרטים. ריאל תפגוש בפיינל פור את היריבה הגדולה והשנואה עליה ביותר ברצלונה ונכון לרגע זה היא נראית כמו מועמדת מובילה לזכות בתואר.

המשחק נפתח לאחר דקת דומיה לזכר מאמן ברצלונה לשעבר טיטו וילאנובה. טראמל דארדן, ניקולה מירוטיץ' וסרחיו יול התחילו היטב והעלו את ריאל ל-9:13, מאט לוג'סקי ענה היטב, אלא שהמילה האחרונה היתה שייכת ליול, שקבע 12:18 לבלאנקוס בתום הרבע הראשון. הגארד הנפלא המשיך את הדהירה שלו גם בתחילת הרבע השני כשכבר העלה את הלבנים ל-12:23, תוך היריבה איבדה את הכדור השישי שלה במשחק. ואסיליס ספאנוליס צימק ל-30:23, אלא סרחיו רודריגס קלע את השלשה השניה שלו במשחק, פליפה רייס הצטרף, ויול (15 נקודות במחצית) קבע 25:38. דווקא בנקודה הזאת ספג פבלו לאסו עבירה טכנית, ואלופת אירופה ניצלה זאת כדי לרדת לחדרי ההלבשה בפיגור מינימלי של 40:34.

רודי פרננדס החל להתחמם עם פתח הרבע השלישי, ספאנוליס דאג שאולימפיאקוס תישאר קרובה, אך דאנק של ניקולה מירוטיץ' ונקודות של דארדן קבע 41:52 למארחת. ספאנוליס העצבני ספג עבירה טכנית, ברנט פטוויי צימק עם השלשה השלישית שלו במשחק ל-56:49, סימונס הפך את זה ל-58:52 בלבד, ועם העליה לרבע המכריע של העונה הראה לוח התוצאות 52:59 לריאל. אולימפיאקוס עשתה שטויות, פרננדס צלף שלשה וכמעט גם הלך מכות עם ספאנוליס שוב וריאל בדרך הנכונה עם 54:66. ריאל המשיכה לשמור על הפער מבטיח ודו ספרתי והובילה 59:72, חמש דקות לסיום. בורוסיס נתן לדנסטון בלוק גדול, ריאל הובילה 62:76 שתי דקות לסיום וגמרה את הסיפור. 69:83 בסיום.

סרחיו יול הוביל את ריאל עם ערב של 20 נקודות, רודי פרננדס ופליפה רייס הוסיפו 15 כל אחד, כאשר האחרון גם קוטף שמונה ריבאונדים. אצל היוונים, רק ספאנוליס עם 19 נקודות ומתיו לוייסקי עם 15 תפקדו כמו שצריך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully