וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל' אירופה בג'ודו: גילי כהן זכתה במדליית ארד

הישראלית שניצחה בקרב על המדליה את ריזובה הרוסיה: "מקווה שזו רק ההתחלה". הרשקו: "גאה שיש לנו ספורטאית כמותה"

ג'ודוקא ישראלית גילי כהן זוכה במדליית ארד באליפות אירופה. איגוד הג'ודו,
הישג נהדר. כהן/איגוד הג'ודו

אליפות אירופה בג'ודו יצאה היום (חמישי) לדרך במונפלייה שבצרפת. בזמן שירדן ג'רבי תתחרה רק ביום שישי, גילי כהן רשמה את ההישג הגדול של היום עם מדלית ארד היסטורית מבחינתה במשקל עד 52 ק"ג. כהן הודחה ברבע הגמר, אחרי שעלתה אוטומטית לסיבוב השני, שם גברה על לאורה סלמה סיידינוביץ' הבוסנית. בשלב הבא היא הפסידה למארין קראיי הגרמניה. בקרב הראשון של בית הניחומים גברה כהן באיפון על הארמנית ז'אנה סטנקביץ'. בקרב השני בבית הניחומים ניצחה כהן את יוליה ריזובה מרוסיה, שצברה שלושה עונשים לעומת אחד של הישראלית, שהשיגה את המדליה הנכספת.

?אני מאוד שמחה על המדליה", אמרה גילי כהן. "זו מדליה ראשונה ברמה כזו עבורי בבוגרים. זאת התחלה טובה בשבילי לקראת הקריטריון האולימפי ואני מקווה שזו רק ההתחלה. המדליה הזו הושגה בזכות עבודה קשה עם כל הבנות והצוות בנבחרת, ומגיע קרדיט לשני הרשקו מאמן הנבחרת כמו גם למועדון שלי מכבי הרצליה ולמאמן האישי שלי אלעד חביון. אני מודה לכל הנבחרת על האוירה הטובה בינינו הבנות, ועבודת הצוות בה אנחנו מקדמות אחת את השנייה?.

מאמן נבחרת ישראל שני הרשקו הוסיף: ?אני מאושר בשביל גילי וגאה שיש לנו ספורטאית כמותה. זה היה יום מוצלח מאוד, ועצם העובדה ששתי ספורטאיות שלנו מדורגות בחמש הגדולות של אירופה היא מקור לגאווה. גילי ספורטאית נדירה שעובדת קשה ומגלה אישיות מדהימה, אופי. מגיע לה ובגדול?.

יו?ר איגוד הג?ודו משה פונטי סיכם: ?אני מתרגש מאוד ושמח עבור גילי ועבור הנבחרת שלנו. גאווה גדולה וכבוד גדול, העבודה המדהימה של גילי בנבחרת מוכיחה את עצמה, וההתקדמות שלה היא פשוט אדירה. גילי אדם מקסים, עם מוסר עבודה, צניעות ואישיות מקסימה. אני גאה בה?.

שני הרשקו מאמן ג'ודו. ניב אהרונסון
יום מוצלח במיוחד. הרשקו/ניב אהרונסון

טומי ארשנסקי (60 ק"ג), שזכה במדליית הארד באליפות אירופה הקודמת, פתח את ההופעה של הישראלים ואחרי שניצח את טוביאס אנגלמאייר הגרמני, הוא הפסיד לאורחן ספארוב האזרי, מדליסט הארד מאליפות העולם, בסיבוב השני.

בקטגוריית 66 ק"ג השתתפו שני ישראלים שהודחו בסיבובים המוקדמים. גולן פולק הפסיד בסיבוב הראשון לספרדי סוגוי אוריארטה, שהיה אלוף אירופה ב-2010 וסגן אלוף העולם ב-2009. טל פליקר עבר רק סיבוב אחד ואחרי שהוא גבר על סדריק בסי ממונאקו, הוא הודח על ידי אדריאן גומבוץ הסלובני בהכרעת שופט לאחר ששני הג'ודוקאים לא הצליחו להשיג ניקוד.

אמלי רוסאנו, הג'ודאית שהגיעה מבלגיה ומייצגת כיום את ישראל ומתחרה בקטגוריית המשקל של עד 48 קילוגרם, עברה את הסיבוב הראשון מול אלכסנדרה פופ הרומניה, סגנית אלופת העולם עד גיל 21, בזכות ווזארי שהשיגה, ומשם המשיכה לקרב מול אמנדין בושארד הצרפתיה לה היא הפסידה. בקרב הראשון של בית הניחומים ניצחה רוסאנו באיפון את אקוס סומייה הטורקייה. בקרב הבא סיימה רוסאנו את חלקה אחרי הפסד לרוסיה כריסטינה רומיינטסבה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully