וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ינובילי: "מודאג מההופעה שלנו בפלייאוף עד עכשיו"

הספרס הסתבכו מול דאלאס. אולדרידג' על ה-43 שהפגיז על יוסטון: "הקבוצה מאמינה בי". לברון: "יכולים לשחק טוב יותר"

שחקני יוסטון רוקטס דווייט הווארד (ימין. וחברו ג'יימס הארדן). GettyImages
מחפשים עזרה משמיים? הווארד והארדן/GettyImages

מספרי המשחק בין יוסטון לפורטלנד (105:112 לבלייזרס, שעלו ל-0:2)

* למרקוס אולדרידג' הוא השחקן השלישי בהיסטוריה שקלע לפחות 40 נקודות בשני משחקי החוץ הראשונים שלו קבוצתו. קדמו לו מייקל ג'ורדן וטרייסי מקגריידי. הוא גם הבלייזר הראשון עם מאן כזה.

* זו הפעם השנייה בקריירה שלו שאולדרידג' קלע יותר מ-40 נקודות במשחק חוץ, כולל בהופעותיו בפלייאוף. לאולדרידג' יש 298 משחקי חוץ בקריירה.

* יוסטון מתגעגעת להארדן שהיא מכירה. הגארד המזוקן קלע עד כה בשני המשחקים בסדרה 14 מ-47 מהשדה (29.8%).
* דווייט הווארד קלע 25 נקודות במחצית הראשונה, אבל רק 7 בשנייה.

* כשדווייט הווארד מפסיד בשני המשחקים הראשונים בסדרת פלייאוף, הקבוצות שלו עם מאזן 6:1.

* זאת הפעם הראשונה מאז ההופעה בגמר המערב של 1977 שהבלייזרס פתחו סדרת פלייאוף עם שני ניצחונות חוץ. אז, רק להזכיר, זה נגמר באליפות של פורטלנד.

פורוורד פורטלנד טרייל בלייזרס למרקוס אולדרידג'. GettyImages
עושה היסטוריה. אולדרידג'/GettyImages

מה הם אמרו על המשחק?

יוסטון הגיעה לסדרה מול פורטלנד עם רוח גבית מהעונה הרגילה ויתרון ביתיות ביד, אבל אחרי שני משחקים היא עמוק בור. הצגה ענקית של למרקוס אולדריג', שהפגיז 43 נקודות, העניקה לבלייזרס ניצחון גדול ויתרון 0:2 בסדרה, שעוברת עכשיו לאורגון.

"זאת הפעם הראשונה שהרגשתי כל כך טוב כשנכנסתי למשחק, הקבוצה הזאת מאמינה בי", הסביר למרקוס אולדרידג' את ההצגה שנתן, "החבר'ה רכבו על הגל, זה גדול שיש 15 שחקנים כאלה מאחוריי. קלעתי זריקות קשות, זה לא היה קל הלילה. נכנסתי לקצב והתחלתי לקלוע".

דמיאן לילארד החמיא לאולדרידג': "מה הם יכולים לעשות כדי לעצור את למרקוס? הוא היה ענק, כשלא יכולנו לקלוע ולעשות נקודות הוא סחב אותנו, הוא שיחק שוב כמו MVP".

מאמן יוסטון קווין מקהייל צריך עכשיו למצוא פתרונות למצב של קבוצתו, אשר סיכוייה לסיים את העונה כבר בסיבוב הראשון גדולים. "ניסינו לשנות אבל אולדרידג' שיחק מצוין והייתה לנו בעיה בשמירה עליו, ניסינו להוציא לו את הכדור מהידיים".

"אני לא מודאג לגבי היכולת שלי בהתקפה", אמר גארד יוסטון ג'יימס הארדן, "מדאיגה אותי ההגנה הקבוצתית. כשאנחנו עוצרים את היריבה בהגנה ויוצאים למתפרצות כולם מרגישים טוב עם עצמם, וזה מה שגורם להכול לזרום".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקני יוסטון רוקטס עומרי כספי (שמאל) טרנ ג'ונס (שני מימין) דווייט הווארד (ימין). GettyImages
לא מצליחים להתרומם/GettyImages

מספרי המשחק בין סן אנטוניו לדאלאס (92:113 למאבס, שהשוו ל-1:1)

* הספרס איבדו 15 כדורים במחצית הראשונה, הכי הרבה שאיבדו בשני רבעים בחמש השנים האחרונות.

* טים דאנקן קלע 27 נקודות במשחק 1 ורק 11 במשחק 2. מדד היעילות שלו ירד מפלוס 24 למינוס 15.

* דאלאס ניצחה את סן אנטוניו בזכות משחק המעבר, בו ייצרה 23 נקודות לעומת 3 בלבד של הספרס. 12 מה-23 של המאבס הגיעו כתוצאה מאיבודים של סן אנטוניו.

מאמן סן אנטוניו ספרס גרג פופוביץ' מקבל את תואר מאמן העונה ב-NBA לשנת 2014. GettyImages
פרס אחד כבר יש לו, עכשיו הוא חייב למצוא דרך להגיע לפרס ההוא, הגדול יותר. פופוביץ'/GettyImages

מה הם אמרו על המשחק?

גרג פופוביץ' קיבל לפני המשחק את פרס מאמן העונה ב-NBA, ועכשיו מאמנה המיתולוגי של סן אנטוניו יצטרך למצוא את הדרך להחזיר לקבוצתו את יתרון הביתיות. הספרס רשמו 22 איבודים, 15 מהם במחצית הראשונה, ולמרות שקלעו ב-50% מהשדה, הם נכנעו לאגרסיביות של דאלאס ולמעט 27 של מאנו ג'ינובילי, אף אחד אצל מוליכת המערב לא ממש הופיע למשחק.

"המשחק הראשון עזר לנו מאוד", אמר כוכב דאלאס דירק נוביצקי על הניצחון, "יצרנו יתרון שש-שבע דקות לסיום וזה נתן לנו ביטחון להמשיך ולשחק את המשחק שלנו".

גארד דאלאס חוסה קלדרון: "ההרגשה מצוינת, אבל אנחנו לא חוגגים. אנחנו צריכים להמשיך באותה דרך ששיחקנו עד עכשיו, היו לנו שני משחקים ממש טובים".

סן אנטוניו יודעת שיש לה את הכלים לנצח בדאלאס, אבל גם יודעת שבשני המשחקים היא לא נראתה טוב, ושעליה לשנות את הגישה. "הם ניצחו אותנו בכל אספקט של המשחק", אמר מאנו ג'ינובילי, "הם היו אגרסיביים יותר, ההגנה שלנו הייתה רכה. ציפיתי שהם ישחקו ככה. ההופעה שלנו בפלייאוף עד עכשיו מדאיגה אותי".

מאמן הספרס גרג פופוביץ': "זאת קומבינציה של הגנה רעה וקליעה לא טובה מהעונשין. שילוב כזה מזיק בשני צדי המגרש. ככה מקבלים בעיטה בתחת, וזה מה שקרה".

פורוורד סן אנטוניו ספרס טים דאנקן (שמאל) מול שחקן דאלאס מאבריקס דואן בלייר (ימין). GettyImages
היה פחות יעיל הפעם, הרבה פחות. דאנקן/GettyImages

מספרי המשחק בין מיאמי לשארלוט (97:101 להיט, שעלו ל-0:2)

* היה זה הניצחון ה-18 ברציפות של מיאמי על שארלוט.

* לברון ג'יימס הפך לשחקן השלישי מאז 1990 שרשם משחק של לפחות 32 נקודות, 8 אסיסטים, 6 ריבאונדים ו-4 חטיפות.

* מיאמי שיפרה את המאזן שלה העונה ל-3:21 במשחקים בהם היא קולעת לפחות 59% מהשדה.

* לברון קלע 12 מה-32 שלו בחדירות לסל. כתוצאה מכך המרחק הממוצע ממנו איים על הסל היה 3.5 מטר לעומת 5.5 מטר במשחק הראשון.

גארד מיאמי היט דוויין וייד. GettyImages
לקח סיכון והצליח. וייד/GettyImages

מה הם אמרו על המשחק?

מיאמי עושה את העבודה. שארלוט מקשה על האלופה, גורמת לה להזיע ולהתאמץ, אבל בסופו של דבר הבובקאטס נכנעו ל-32 נקודות של לברון ג'יימס ולחטיפה גדולה של דוויין וייד כשעל השעון נותרו 4 שניות לסיום. ההיט ניצחו את שני המשחקים הביתיים ועכשיו ינסו לגמור את הסדרה עם סוויפ בצפון קרוליינה.

"אנחנו יכולים לשחק כדורסל טוב יותר", אמר לברון ג'יימס בסיום, "עדיין לא שיחקנו את הכדורסל שלנו. הדבר הכי חשוב הוא שניצחנו".

"היה משחק מאוד יצרי ומותח, לקחנו סיכונים גדולים", סיכם מאמן מיאמי אריק ספולסטרה. על החטיפה של וייד אמר המאמן: "הכדור שם, אתה יודע שיש לך אפשרות לקחת אותו וזה כשרוב האנשים לא יצליחו לחטוף. החטיפה הצילה לנו את המשחק". דוויין וייד יודע שההמשך לא יהיה קל: "הם ימשיכו לתקוף אותנו, וזה טוב".

שארלוט מרגישה פספוס. הקבוצה מצפון קרוליינה איימה על מיאמי בשני המשחקים, אבל ראתה את האלופה מנצחת. כוכבה אל ג'פרסון שיחק פצוע, ירד לטיפול בסוף הרבע הראשון, חזר ברבע השני ואפילו תרם 18 נקודות, אבל הבובקאטס לא קיבלו את ביג אל שהם צריכים. "ג'פרסון אפילו לא קרוב ל-100 אחוז כשירות", אמר מאמן שארלוט סטיב קליפורד, "אנחנו יכולים לשחק דרכו, חייבים לכבד את את זה שהוא שיחק ונלחם".

פורוורד מיאמי היט לברון ג'יימס (ימין) מול שחקן שארלוט בובקאטס מייקל קיד גילכריטס. GettyImages
יודע שאפשר יותר. לברון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully