וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוכנית הרכש של ברצלונה: אוזיל, וידאל ולואיז

אחרי הסרת האמברגו, הבלאוגראנה מתכננים להציע 30 מיליון יורו תמורת קשר ארסנל. גם בלם צ'לסי וקשר יובה בתוכניות

אוליבייה ז'ירו, מסוט אוזיל, ארסנל. Paul Gilham, GettyImages
שוב בספרד? מסוט אוזיל/GettyImages, Paul Gilham

ביום שאחרי הסרת האמברגו על ידי פיפ"א שהודיעה כי היא קיבלה את בקשתה של ברצלונה לדחיית ביצוע העונש שהושת עליה שהיה אמור למנוע ממנה לבצע העברות בשני חלונות ההעברות הקרובים, בתקשורת הספרדית מתחילים לרכז לא מעט שמות שעשויים להגיע לקאמפ נואו בקיץ. אחד השמות הבולטים הוא קשרה של ארסנל, מסוט אוזיל.

על פי אחד הדיווחים, השחקן הגרמני עשוי לקבל הצעה בסוף העונה והוא אהוד מאוד על ידי אנדוני זוביזארטה שרוצה להחתימו על חוזה לשלוש שנים. ההצעה של ברצלונה אמורה להגיע לכדי 30 מיליון יורו. כזכור, אוזיל היה מועמד להגיע לברצלונה בעונת 2011/12 תמורת 15 מיליון יורו, אבל בסופו של דבר הקבוצה החליטה להחתים את ססק פברגאס.

אוזיל שיחק במשך ארבע עונות בריאל מדריד שאליה הוא הגיע מוורדר ברמן, אבל בקיץ שעבר הוא הצטרף לארסנל, אבל הבקיע רק ארבעה שערי ליגה ב-23 משחקים ולא הצליח להשאיר חותם משמעותי. אוזיל שעבר תמורת 42.5 מיליון ליש"ט חתום על חוזה לעוד ארבע עונות באמירויות.

ארתורו וידאל שחקן יובנטוס חוגג. Claudio Villa, GettyImages
מדמיינים אותו לצידם של מסי וניימאר? וידאל/GettyImages, Claudio Villa

אבל לא רק אוזיל על הפרק. ב"ספורט" הקטלאני מדווחים כי גם דויד לואיז וארתורו וידאל נמצאים חזק ברשימות של ברצלונה. לואיז שמשחק אצל ז'וזה מוריניו בצ'לסי היה מבוקש גם במהלך הקיץ שעבר, אבל העובדה שהבלוז דרשו תמורתו 40 מיליון יורו הפילה את העסקה. וידאל שמשחק ביובנטוס גם הוא נחשב לשחקן מוערך מאוד.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully