וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חואן פאבלו האריך את חוזהו, סוזה: "לא משנה לי איפה נחגוג"

השוער יישאר עונה נוספת בקרית שלום. המאמן: "מקווה שתהיה לי אפשרות לשלב את זהבי בדרבי. מצפה מולם למשחק מאוזן"

חואן פאבלו שוער מכבי תל אביב. קובי אליהו
"האליפות קרובה, אבל עוד לא בטוחה, ונהיה חייבים להמשיך לשחק עד שנשיג אותה". חואן פאבלו/קובי אליהו

אחרי היום החופשי לו זכו אמש שחקני מכבי תל אביב, הם ישובו היום (חמישי) לאימונים ולהכנות לקראת משחק הדרבי נגד הפועל תל אביב בשבת באצטדיון בלומפילד, שעשוי להיות משחק ההכתרה הרשמי של הקבוצה. בשעות הבוקר קיימה הקבוצה את מסיבת העיתונאים השבועית בנוכחות המאמן פאולו סוזה, כאשר במוקד עמדה ההכרזה של חואן פאבו על כך שהאריך את חוזהו לעונה נוספת. הדברים מגיעים יממה אחרי שבתקשורת הספרדית דווח שהשוער ימשיך עונה נוספת. השוער בן ה-35, ששיחק ארבע שנים בספורטינג חיחון לפני ההגעה לישראל, שיחק העונה בכל 31 משחקי הליגה וספג רק 22 שערים - פחות מכל שוער אחר בליגת העל.

פער הנקודות בראש הטבלה עומד כעת על 11 נקודות, כשנותרו עוד חמישה מחזורים לסיום העונה ו-15 נקודות בקופה. מעידה של הפועל באר שבע במשחק החוץ שלה בדוחא נגד בני סכנין בתוספת ניצחון של מכבי בדרבי, והצהובים יוכלו לפתוח רשמית בחגיגות האליפות. בצוות הרפואי בקרית שלום יעשו מאמצים להכשיר את הקשר ערן זהבי שסובל ממתיחה בשריר הירך האחורי ונמצא כרגע בספק גדול למשחק.

השוער חואן פאבלו פתח בהצהרה: "חתמתי לעונה נוספת, ואני שמח מאוד להישאר במכבי. האליפות קרובה, אבל עוד לא בטוחה, ונהיה חייבים להמשיך לשחק עד שנשיג אותה. הסיסמה של אלופים היא לקחת את האתגר משחק אחרי משחק. אחרי זה נראה מה יקרה. מול סכנין שיחקנו רע מאוד, אבל זה נגמר, ואנחנו ממשיכים, ועכשיו אנחנו מתרכזים רק במשחק הבא, אנחנו יודעים שהדרבי הוא משחק חשוב. אני מבין את החשיבות שלו. אני בוטח בקבוצה שלנו".

בספרד דיווחו: "חואן פאבלו האריך את החוזה"

פאולו סוזה מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
יחגוג אליפות בשבת? סוזה/קובי אליהו

בתחילת מסיבת העיתונאים בירך סוזה את קבוצת הכדורסל שהעפילה לפיינל פור, ואמר: "אני רוצה לברך את אוהדי מכבי תל אביב על ההעפלה לפיינל פור מול מילאנו, הגיע להם. זה היה מדהים ופנטסטי לראות אותם".

על האפשרות שחגיגת האליפות תהיה מול הפועל תל אביב, אמר המאמן: "זה לא משנה איפה זה יהיה. המטרה שלנו מההתחלה הייתה לזכות באליפות. מכבי רוצה בכל עונה לזכות באליפות וזה לא משנה איפה. אנחנו עובדים מדי יום כדי להגיע למנטליות הזו וליישם את הפילוסופיה הזו כמה שיותר. אנחנו רוצים לחגוג, אבל קודם לכן אנחנו צריכים לנצח משחקים ולהשיג נקודות כדי לעשות את זה". לשאלה האם האליפות בטוחה, אמר סוזה: "עדיין יש אפשרות שלא נזכה באליפות. אנחנו רוצים להגיע לסוף העונה במקום הראשון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
ישחק? ערן זהבי/קובי אליהו

על התחושות הקיימות במועדון, הוסיף סוזה: "אני חושב שהדבר המיוחד הוא מה שאני מרגיש ומקבל מהשחקנים. זו ההרגשה הכי גדולה עבור מאמן. הם באים כדי לעבוד ולהתפתח. אנחנו נותנים להם את הכלים כדי להשיג את הניצחונות. אני תמיד אומר שהכדורגל זה לא רק השחקנים, אבל כל מי שעובד מסביב למועדון חשוב. אם יש התנהגות חיובית במועדון, האפשרות לצמוח כמועדון גדולה יותר".

על האפשרות שערן זהבי ישחק בדרבי, אמר המאמן: "זהבי התחיל להתאמן אתמול. אני מקווה שתהיה את האפשרות שהוא ישחק בדרבי הקרוב". לקראת הדרבי העריך סוזה: "אני מצפה למשחק מאוזן. אני מקווה שנמשיך להציג את המשחק שלנו. הקבוצה שתצליח לבוא לידי ביטוי בצורה טובה יותר היא זו שתנצח".

לסיום סוזה התייחס למחירי הכרטיסים לקראת המשחק עבור אוהדי מכבי תל אביב, ואמר: "אני מודע למחירי הכרטיסים. אני מעדיף לשמור את זה לעצמי. זה משהו שאני לא מתעסק בו כי זה לא קשור לכדורגל, אלא קשור לדברים אחרים. אני מתמקד בכדורגל ובשחקנים שלי.

שחקני מכבי תל אביב באימון הקבוצה. קובי אליהו
שחקני מכבי תל אביב באימון הקבוצה/קובי אליהו
מהראן ראדי שחקן מכבי תל אביב (במרכז). קובי אליהו
מהראן ראדי שחקן מכבי תל אביב (במרכז)/קובי אליהו
ברק בדש שחקן מכבי תל אביב (במרכז). קובי אליהו
ברק בדש שחקן מכבי תל אביב (במרכז)/קובי אליהו
ראדה פריצה שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
ראדה פריצה שחקן מכבי תל אביב/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully