וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: אבירם ברוכיאן הושעה עד הודעה חדשה

24.4.2014 / 18:45

במועדון חושדים שהקשר ארגן מרד שחקנים בעקבות עיכוב המשכורות. טביב: "הוא חוצפן. הוא ביקש הלוואה ומאז הראש שלו לא בכדורגל"

one
אלי טביב הבעלים של בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
לא שקט. אלי טביב/אדריאן הרבשטיין

האווירה הלא טובה בבית"ר ירושלים בעקבות עיכוב המשכורות נותנת את אותותיה והיום (חמישי) הודיע מנכ"ל הקבוצה עומר עצמוני על השעייתו של אבירם ברוכיאן מכל פעילות עד הודעה חדשה. על פי ההערכות, החשד הוא שברוכיאן הוא זה שהנהיג את מרד השחקנים בשל העיכוב בשכר. כזכור, ברוכיאן בכל מקרה מושעה עד תום העונה בשל האדום שספג מול הפועל חיפה כך שהוא בכל מקרה סיים את העונה הנוכחית.

יש לציין כי האווירה בין הבעלים אלי טביב לאבירם ברוכיאן מתוחה לאחר שגורמים במועדון אישרו לשחקן העלאה בשכרו בסך 7,000 ש"ח לחודש ורכב, אך טביב לא אישר אותה. כמו כן השחקן ביקש הלוואה בינואר האחרון על חשבון העונה הבאה ונענה בשלילה. גורמים במועדון טענו כי לאחר שקיבל תשובה שלילית ברוכיאן שינה את גישתו, דבר שהכעיס לא מעט אנשים במועדון.

אלי טביב הבעלים של המועדון נשמע כעוס מאוד ואמר: "הגיע הזמן לעשות סוף להתנהגות הזו. אנשים שלא קיבלו משכורות במשך מספר חודשים בשנים האחרונות לא אמרו מילה ושחקנים שלא קיבלו שכר עשרה ימים עד שבועיים מתארגנים בשביתה. אני משלם בין ה-15 ל-30 לחודש וככה זה תמיד יהיה. בעלים של קבוצה בכירה בליגת העל התקשר אליי היום שגם הם לא קיבלו את משכורות מרץ ולא אומרים מילה.

בנוגע לברוכיאן, אמר טביב: "הוא חוצפן. הוא ביקש הלוואה מהמועדון על חשבון העונה הבאה ונענה בשלילה ומאז הראש שלו לא בכדורגל. מי שמארגן את העניינים אלו שחקנים שיודעים שאין עניין אמיתי להשאיר אותם בעונה הבאה".

שחקנים בקבוצה אמרו: "אלי טביב תפס שעיר לעזאזל. אבירם מנע את השביתה היום, למרות שלא מעט שחקנים רצו לשבות. הרבה שחקנים ממורמרים על המשכורות וכולם פונים לבכירים שיובילו ויייצגו את השחקנים מול ההנהלה".

אבירם ברוכיאן שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
מושעה עד הודעה חדשה. ברוכיאן/ברני ארדוב

האווירה בחדר ההלבשה של בית"ר ירושלים רעה מאוד. השחקנים מתוסכלים מהסחבת במשכורות והחליטו היום (חמישי) לעלות באיחור של חצי שעה לאימון. אתמול שוחח הקפטן אריאל הרוש עם אלי טביב בבית וגן וזה הבטיח לו שהמשכורות ישולמו עד ה-30 בחודש. השחקנים מתוסכלים מאוד מהעובדה שבכל חודש השכר נידחה בכמה שבועות ואמרו כי "אף אחד לא רוצה לשבות או לעשות משהו קיצוני, אבל נמאס כבר מהסחבת הזאת בכל חודש. המשחק בשבת חשוב, אבל המשכורות חשובות יותר. אנשים כאן צריכים את הכסף לקיום, כולל עובדי המועדון".

מצד אחד בבית"ר אמרו לשחקנים כי יקבלו את הכסף עד ה-30 בחודש, אך מנגד נשמעה ביקורת כנגד השחקנים. גורם במועדון אמר: "לא יכול להיות שבשנים קודמות אנשים לא קיבלו כאן משכורות חודשים ולא עשו כלום ועכשיו על עשרה ימים עיכוב כולם בוכים. שיהיו סבלניים וכולם יקבלו את הכול. גם ככה הם אכזבו השנה ובמקום לעשות את העבודה במגרש ולהביא את הקבוצה לפלייאוף העליון אנחנו קבוצת תחתית עם הכנסות של קבוצה קטנה. שכל אחד גם יידע להסתכל על עצמו קצת ולהבין את המועדון".

בצוות המקצועי של הקבוצה חוששים מכל האווירה הירודה ואמרו כי "בשבת כל המדינה תסתכל עלינו. בני יהודה משחקת נגד מכבי פתח תקוה ושתיהן יודעות שלא משנה מה יהיה, הסיכוי שלהן תלוי במה שנעשה נגד רמת השרון. זה מבחן עבורנו כמועדון ועבור השחקנים כספורטאים".

אלי טביב, בית"ר ירושלים. קובי אליהו
הבטיח משכורות. אלי טביב/קובי אליהו

אגב, בית"ר צפויה לעלות בהרכב חסר במשחק. לאחר שאנדרס טונייס שוחרר, אבירם ברוכיאן מורחק עד לתום העונה, אופיר קריאף ייעדר עקב כרטיסים צהובים וניסו קפילוטו שנפצע נגד הפועל חיפה צפוי גם הוא להיות מחוץ לסגל, מה גם שהבלם צפוי לעבור ניתוח במיניסקוס ביום ב'. ג'ונתן וילה צפוי לפתוח כבלם לצד טל כחילה כאשר משה לוגסי ישחק בקישור. בהתקפה ישחקו איציק כהן או רועי זיקרי לצידו של שלומי אזולאי. עומר אצילי צפוי להמשיך ולפתוח.

טביב ממשיך למשוך את נושא מינוי המאמן לעונה הבאה ונראה כי יעשה זאת רק בשבוע הבא. על אף ששמו של מנחם קורצקי הוא החם כרגע ונראה כמאמן המועדף, טביב שומע המלצות חמות על ניר קלינגר ועל מרקו בלבול ונראה כי רק לאחר המחזור הקרוב יכריע סופית בעניין.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, אלי אוחנה מועמד לקבל תפקיד ניהולי-מקצועי במועדון אם הוא לא ימשיך בהתאחדות לכדורגל. טביב אמר בימים האחרונים לאנשי המועדון: "הדבר הכי טוב שיכול לקרות למועדון זה שאלי יחליט להצטרף. ברגע שאלי ירצה, התפקיד מחכה לו. הוא דמות שיכולה להוליך את כל המועדון הזה למקום אחר".

עדכון ראשו: 09:15

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully