וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישי בליגת העל: ירושלים תחזור לראשות הטבלה?

23.4.2014 / 17:03

הפועל תל אביב תארח את הקבוצה מהבירה במסגרת המחזור האחרון (20:45, ערוץ 1). בראד גרינברג: "יריבה מאוד עיקשת"

שחקן הפועל ירושלים ליאור אליהו. קובי אליהו
עדיין מקווים לסיים בפסגה. אליהו/קובי אליהו

המחזור ה-28, והאחרון בבית העליון, יימשך מחר (חמישי) במשחק בו תארח הפועל תל אביב את הפועל ירושלים (20:45, שידור ישיר בערוץ 1). הקבוצה של ארז אדלשטיין מגיעה למשחק לפרוטוקול בלבד מבחינתה, שבוע אחרי ההפסד למכבי חיפה ששלח אותה לסדרת רבע גמר הפלייאוף נגד הפועל אילת, ושבוע לפני המשחק הראשון בסדרה נגד הקבוצה הדרומית. בהפועל מקווים לעבור את המשחק נגד ירושלים בשלום מבחינה רפואית, ולהגיע בריאים ובכושר משחק טוב לסדרת רבע הגמר. הקבוצה תעמוד לדין מחר בבית הדין של איגוד הכדורסל בשל אירועי הדרבי מלפני שבועיים.

לעומת הפועל תל אביב, להפועל ירושלים יש הרבה מה להרוויח מההתמודדות בהדר יוסף. ניצחון של ירושלים יעלה אותם למקום הראשון בטבלה עד למשחק של מכבי תל אביב ביום שני נגד מכבי חיפה, כשהפסד של הצהובים יכתיר את ירושלים כאלופת הליגה הסדירה. הפסד של הקבוצה של בראד גרינברג, או ניצחון של שחקניו של דיוויד בלאט, ישלח את ירושלים למקום השני בתום הליגה הסדירה ולסדרת רבע גמר פלייאוף מרתקת נגד הפועל חולון. ג'וש דאנקן החלים מהפציעה באגודל שמנעה ממנו לשחק נגד מכבי תל אביב במשחק האחרון, והוא צפוי לשחק.

"החבר'ה שלנו מאוד נלהבים לחזור ולשחק במשחק רשמי לאחר 12 יום שלא חוו אחד כזה", אמר מאמן ירושלים בראד גרינברג לקראת ההתמודדות, "הם מחכים בקוצר רוח להתמודדות עם תחרות חיצונית לאחר שבשבועיים האחרונים היו עסוקים באימונים אינטנסיביים. נהיה חייבים לבוא מוכנים מתחילת המשחק שכן היריבה שלנו מאוד עיקשת ומשחק כדורסל מאוד אמוציונאלי ומלא ביטחון עצמי במיוחד במגרשה הביתי".

קרלון בראון שחקן הפועל תל אביב. מגד גוזני
יסיים כמלך הסלים? קרלון בראון/מגד גוזני

המספר הנוסף

3 - הפסדים רצופים להפועל תל אביב, רצף ההפסדים הארוך ביותר של האדומים העונה.

12 - ימים עברו מאז משחק הליגה האחרון של הפועל ירושלים.

12 - נקודות יעניקו לקרלון בראון את תואר מלך הסלים לעונת 2013/14.

יעמוד למבחן: קרלון בראון. הגארד של הפועל תל אביב ינסה לסיים את העונה כמלך הסלים ועל הדרך לספק הצהרה לקראת רבע גמר הפלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully