וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב לא תעמוד לדין בעקבות אירועי הדרבי

23.4.2014 / 16:20

היועץ המשפטי באיגוד החליט להבליג, למרות הסרטון המפליל של האוהדים עם קאונסיל: "אין וודאות שמדובר בנהמות גזעניות"

אוהדי מכבי תל אביב בכדורסל. ניב אהרונסון
היועץ המשפטי הבליג. אוהדי מכבי תל אביב/ניב אהרונסון

היועץ המשפטי של איגוד הכדורסל טל אור הודיע היום (רביעי) להפועל תל אביב כי החליט שלא להעמיד לדין את מכבי תל אביב למרות התלונה של האדומים כלפי היריבה העירונית בעקבות אירועי הדרבי. התלונה של הפועל תל אביב הגיעה לאחר שהקבוצה חשפה סרטון וידאו בו רואים את אוהדי הקבוצה נוהמים לעבר הגארד וינסנט קאונסיל, וכמו כן מקללים בקללות קשות את שחקני הקבוצה. בהפועל זעמו על החלטת היועץ המשפטי, שכן לדבריהם בראיון שנתן במהלך השבוע האחרון אמר כי אם קבוצה תגיש תלונה על קבוצה אחרת, יעמיד אותה לדין.

צפו בסרטון המפליל של אוהדי מכבי תל אביב

עו"ד אור מפרט מדוע החליט לא להעמיד את מכבי תל אביב לדין היות וקטע הוידאו עליו מסתמכת קבוצת הפועל תל אביב בנוגע להתנהגות אוהדי מכבי בדרבי חסר שמע ונראה שהינו ערוך. "היות ומצפייה בקטע הוידאו הנ"ל לא ניתן לומר במידת הוודאות הדרושה כי מדובר בנהמות גזעניות של אוהד קבוצת מכבי תל אביב כלפי שחקנה של קבוצת הפועל תל אביב, וייתכן מאוד כי מדובר בקריאות אחרות לעבר השחקן. היות ובדו"ח המשקיף (ובנספח לו בנושא אלימות) לא מצוין דבר בנוגע להתנהגות אוהדי קבוצת מכבי תל אביב במשחק בכלל ובהשמעת קריאות או נהמות גזעניות בפרט, ולאור הכחשתה הגורפת של קבוצת מכבי תל אביב לטענות אלה, הרי שבנסיבות העניין לא מצאתי לנכון להעמיד לדין משמעתי את קבוצת מכבי תל אביב בגין תלונה זו", כתב.

הפועל תל אביב, וכן שחקנה של מכבי תל אביב סופוקליס שחורציאניטיס, תעמוד לדין מחר, אם מכבי תל אביב תסיים הערב (רביעי) את סדרת ההצלבה נגד מילאנו. בהפועל הופתעו לגלות בשבוע שעבר שמשקיף המשחק, שלמה רבינוביץ', שטען בתחילה כי לא היה עד למאורעות בסיום המשחק בהם רדף הסנטר היווני אחרי אוהד האדומים לתוך היציע וניסה לחבוט בו, שלח נספח בו התייחס להתנהגות הקהל ולקריאות במהלך המשחק.

כזכור, היועץ המשפטי דורש להרחיק את הסנטר היווני לשמונה משחקים, כשכל משחק שהוא פספס עד כה בשל השעייתו יכלל לצורך העונש, ודורש להעניש את הפועל תל אביב במשחק רדיוס אחד ללא קהל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
סופוקליס שחורציאניטיס קופץ לתוך יציע אוהדי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
יעמוד לדין בקרוב. שחורציאניטיס שועט אל עבר יציע אוהדי הפועל תל אביב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully