וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "דייויד מויס יפוטר ממנצ'סטר יונייטד"

ב"טלגרף" פורסם שמנג'ר יונייטד בדרך החוצה, ב"סקיי" טוענים: "זה יקרה ב-24 השעות הקרובות". גורמים במועדון ל-ESPN: "זה בלתי נמנע". המועמדים להחליפו: קלופ, ואן חאל, סימאונה וגיגס

דייויד מויס מאמן מנצ'סטר יונייטד. Alex Livesey, GettyImages
"האלופה המכהנת הגרועה בהיסטוריה". מויס/GettyImages, Alex Livesey

האם דייויד מויס קרוב לסיום תפקידו כמנג'ר מנצ'סטר יונייטד? לפי מספר כלי תקשורת באנגליה הקץ קרב. ב"טלגרף" כתב היום (שני) העיתונאי הבכיר מארק אוגדן שמויס איבד את האמון של משפחת גלייזר, הבעלים של המועדון, ועקב כך ישלם במשרה.

לפי אוגדן, פיטוריו של מויס עלולים להתרחש באופן מיידי, אפילו לפני המשחק הקרוב של השדים האדומים, בשבת מול נוריץ'. כך, 11 חודשים לאחר שמונה לשש שנים, מחליפו של אלכס פרגוסון ימצא עצמו בחוץ. גורמים ביונייטד כבר אמרו ל-ESPN: "הפיטורים בלתי נמנעים". ב"סקיי ספורט" טוענים ש"ההודעה על הפיטורים תצא ב-24 השעות הקרובות".

הגלייזרים, לפי הידיעות, עוד לא החלו בחיפוש אחר מחליף לסקוטי אבל אוגדן מציין שיורגן קלופ הוא המועמד המוביל לתפקיד. עוד שמות שהועלו: לואי ואן חאל, דייגו סימאונה וריאן גיגס. האחרון הוזכר כזה שיסיים את העונה על הקווים במקרה שמויס אכן יפוטר במהלכה.

הדיווחים מופיעים כמעט בכל כלי התקשורת באנגליה. ב"גארדיאן" נכתב ש"ימיו של מויס היו קצרים גם כך לאחר התבוסה 3:0 לליברפול, ומאז מצבו רק הורע יותר ויותר". אחרי ההפסד אתמול לאברטון, 2:0, יוניייטד בדרך להיות האלופה היוצאת הכי רעה בהיסטוריית הפרמיירליג, כך שגם הסטטיסטיקה נגד המנג'ר הסקוטי.

ב"דיילי מירור" טוענים ש"מועצת המנהלים של הקבוצה איבדה את הסבלנות... מאמן יונייטד איבד את חדר ההלבשה בעונה בה הקבוצה לא מסיימת בין ארבע הראשונות לראשונה זה 19 שנים...". כש-BBC ביקשו מהנהלת יונייטד תגובה לדיווחים, נמסר רק "אין תגובה".

משחק הוקרה לבלם מנצ'סטר יונייטד ריו פרדיננד. AP
"אכזבה ותסכול". פרדיננד/AP

לערוץ של מנצ'סטר יונייטד, MUTV, אמר מויס אתמול: "אנחנו צריכים לסיים את העונה בתחושה טובה. אנחנו רוצים לנצח בכל המשחקים שנותרו. נעשה את הכול על מנת שזה יקרה".

אבל שחקנים רבים במועדון הראו תחושות פחות אופטימיות. ריו פרדיננד צייץ בטוויטר: "תסכול ואכזבה - זה סיכום העונה שלנו עד כה". חואן מאטה כתב בבלוג שלו: "אני מאוד מאוכזב. זה איך שאתה מרגיש שאתה מחכה למשחק שבועיים, מחכה ומחכה, ואז דברים לא הולכים כמו שאתה רוצה. זה קרה בגודיסון פארק והאמת היא שזה לא קרה בפעם הראשונה. אני שונא כשזה קורה. הטבלה מראה עכשיו דבר שלא מגיע לאף אוהד. אני מקווה שהמשחק הבא יגיע מהר, כי הטעם הרע הזה עושה אותי כועס".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מאמן דורטמונד יורגן קלופ. GettyImages
ראשון בתור. קלופ/GettyImages

יונייטד ספגה עד כה שישה הפסדי בית ו-11 הפסדים בסך הכול, הכי הרבה שלה בעונה אחת בליגה הבכירה מאז 1990. היא תסיים את העונה עם שש נקודות מתוך 12 המשחקים שקיימה מול שש הקבוצות שמעליה בטבלה.

מויס אימן את אברטון במשך 11 שנים. הוא עזב את הטופיז במאי והתמנה למנג'ר מנצ'סטר יונייטד לאחר פרישתו של אלכס פרגוסון, שבחר בו באופן אישי כמחליפו. מויס זכה לחוזה לשש שנים מהנהלת השדים האדומים, אולם כבר מתחילת העונה הקבוצה גמגמה, תחילה במשחקי ההכנה ולאחר מכן בליגה, בגביע ובגביע הליגה. בתחילת החודש היא הודחה מליגת האלופות אחרי הפסד 4:2 בסיכום שני משחקי רבע הגמר מול אלופת אירופה באיירן מינכן. עד כה ניהל מויס 51 משחקים ביונייטד. הוא ניצח 27, הפסיד לא פחות מ-15 וסיים תשעה נוספים בתיקו. אחוז ההצלחה שלו עומד על 52.94, לעומת 42.08 שהיה לו בימיו באברטון.

מנצ'סטר יונייטד הפסידה גם לאברטון

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully