וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואוורינקה: "הבנתי שאני יכול לנצח כל שחקן בעולם"

ואוורינקה חגג ניצחון על פדרר בגמר במונטה קרלו: "הוא הטניסאי גדול בהיסטוריה, לכן אני תמיד עצבני כשאני משחק נגדו"

סטניסלאס ואוורינקה, טניסאי שוויצרי. Claude Paris, AP
שני ניצחונות על פדרר, שניהם בריביירה. ואוורינקה/AP, Claude Paris

סטניסלס ואוורינקה השיג אתמול (ראשון) את הניצחון השני בלבד שלו על רוג'ר פדרר, אבל איזה ניצחון זה היה. המדורג שלישי בעולם גבר על בן ארצו 6:4, 6:7, 2:6 בגמר טורניר מונטה קרלו היוקרתי והניף את התואר היוקרתי בפעם הראשונה בקריירה. פדרר שכבר הגיע בעבר לשלושה משחקי גמר בריביירה והפסדי בכולם לרפאל נדאל, מחזיק עכשיו במאזן שלילי של ארבעה מארבעה.

זה היה הגמר ה-כל שוויצרי הראשון מאז המשחק בין מארק רוסה לפדרר בגמר במארסיי בשנת 2000. גם אז פדרר הפסיד, אבל באותם ימים הוא ניצב בפתחה של קריירת הטניס הגדולה בהיסטוריה של המשחק. הטניסאי האגדי שמחזיק כעת במאזן 2:13 נגד ואוורינקה, הפסיד לו גם בפעם הקודמת במונטה קרלו.

אחרי המשחק פדרר אמר: "היה לי שבוע נהדר. ברכות לסטן, אני מקווה שהוא ימשיך ככה במשך הרבה שנים. אני מאוכזב כי הייתי יכול לנצח, אבל בסופו של דבר סטן היה קצת יותר טוב ממני והגיע לו לנצח. המשחק הזה היה מצוין בשביל הטניס השוויצרי".

ואוורינקה שהפסיד את המערכה הראשונה, ידע לחזור מצוין ואמר בסיום: " "רוג'ר נמצא בטופ כבר כל כך הרבה זמן. הוא השחקן הכי גדול בכל הזמנים. בגלל זה, תמיד כשאני משחק נגדו אני מאוד עצבני. הבנתי שכשאני נמצא במצב הנכון מבחינה מנטלית וכשאני נלחם, אני יכול לשחק טניס טוב ולנצח כל שחקן בעולם. הטורניר הזה היה כמו מבחן מבחינתי. ידעתי שאני משחק טוב כרגע, אבל לא ציפיתי לזכות כי היו פה שחקנים כל כך טובים".

הטניסאי השוויצרי רוג'ר פדרר. AP
"משחק מצוין בשביל הטניס השוויצרי". פדרר/AP

בדירוג הטניס העולמי שפורסם הבוקר כמדי יום שני, ואוורינקה מוסיף להיות מדורג שלישי, מקום אחד לפני פדרר. רפאל נדאל ונובאק דג'וקוביץ' עדיין במקומות 1 ו-2 בהתאמה. דודי סלע ירד שלושה שלבים והוא מדורג כעת במקום ה-81 בעולם. אמיר ויינטרוב עלה מהמקום ה-220 למקום ה-216.

אצל הנשים שחר פאר ירדה שני שלבים, למקום ה-92. יוליה גלושקו קרובה אליה והיא מדורגת 95 אחרי עלייה של שלב אחד. בצמרת הגבוהה של נרשמו שינויים: סרינה וויליאמס ראשונה, נה לי שנייה ואגניישקה רדוואנסקה שלישית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully