וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "הלחץ פנטסטי, אני אוהב את זה"

המאמן מוכן למפגש מול רפאלוב במשחק העונה, כשהמוליכה הבלגית סטנדרד ליאז' תתארח אצל קלאב ברוז' (15:30, ספ'1)

גיא לוזון מאמן סטנדרד ליאז'. GettyImages
יניף ידיים בברוז'? גיא לוזון/GettyImages

ארבע קבוצות מתמודדות על תואר האליפות בליגה הבלגית, שמציגה כעת צמרת צפופה מתמיד בחסות הקיזוז. סטנדרד ליאז' של גיא לוזון וטל בן חיים, וקלאב ברוז' של ליאור רפאלוב הן שתי המובילות מבין הארבע, והיום (שני, 15:30, ספורט1 ו-HD) הן תתמודדנה זו מול זו לקרב ישיר בברוז'. ניצחון של סטנדרד יקרב את לוזון לאליפות כבר בעונת הבכורה שלו באירופה, בעוד הפסד יקפיץ את רפאלוב (ארבעה שערים ו-10 בישולים בליגה העונה) וחבריו לפסגה. תיקו רק ילהיט עוד יותר את הצמרת, שכוללת גם את זולט וארחם ואנדרלכט האורבות מאחור.

צמרת הליגה הבלגית (שישה מחזורים לתום העונה):

1. סטנדרד ליאז' 39 נקודות
2. קלאב ברוז' 38
3. זולט וארחם 37 (משחק עודף)
4. אנדרלכט 36

ליאור רפאלוב שחקן קלאב ברוז'. GettyImages
ארבעה שערי ליגה ו-10 בישולים עד כה. ליאור רפאלוב/GettyImages

סטנדרד ליאז' הוליכה את הטבלה במרבית שלבי העונה, אבל מעידות בתקופה האחרונה בתוספת הקיזוז, נתנו תקווה גדולה גם לאחרות. למרות העונה הנהדרת, יש דבר אחד שהשחקנים של לוזון לא עשו העונה - להבקיע לרשת קלאב ברוז'. המשחק בליאז' הסתיים ב-0:0, ואילו בסיבוב השני בברוז' היה זה יספר יורגנסן שקבע 0:1 למארחת. סטנדרד ניצחה את יריבתה בחוץ באפריל אשתקד, אבל בסך הכול גברה עליה במגרשה רק שלוש פעמים ב-13 השנים האחרונות.

קלאב ברוז', שניצחה את ששת משחקי הבית האחרונים שלה, מחפשת אליפות ראשונה מאז עונת 2004/5 ובונה בעיקר על החלק ההתקפי שלה, שינסה לפצח את ההגנה הטובה בליגה. החוליה האחורית של לוזון ספגה רק 17 שערים ב-30 משחקי ליגה בעונה הסדירה, ולמרות ששת שערי החובה בפלייאוף מדובר בחלק אחורי טוב מאוד, כשמקדימה הכול תלוי כמובן במלך השערים מישי בטשואי (20 גולים).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
חלוץ סטנדרד ליאז'  מישי בטשואיי. EuroFootball, GettyImages
האיש המרכזי בסטנדרד ליאז'. מישי בטשואי/GettyImages, EuroFootball

הבלם הצעיר דינו ארסלנגיץ' יחסר ללוזון, שצפוי להציב במקומו לצד לורן סימאן את קאנו הברזילאי, הזוכה לעדיפות על פני בן חיים. לוזון אמר לקראת המשחק: "הלחץ הוא פנטסטי, אני אוהב את זה. זה משהו חיובי עבור הקבוצה. אנחנו לא נמצאים בתקופה קשה, אבל זה קשה לנצח ואנחנו מגיעים לאיזון בסוף השנה. אנחנו נהיה חזקים. אני תמיד מאמין ואף פעם לא מוותר".

לוזון התייחס גם למחאה של האוהדים נגדו במשחק האחרון, ואמר: "אנחנו לא צריכים להתייחס יותר מדי ל-20 אוהדים. האוהדים שלנו היו חיוביים ותמכו בנו כדי שנשווה ל-2:2. אני מתמקד בכדורגל".

ליאור רפאלוב שחקן פ.צ. ברוז' מול טל בן חיים שחקן סטנדרד ליאז'. GettyImages
צפוי להמתין על הספסל. טל בן חיים במפגש קודם עם ליאור רפאלוב/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully