וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוף לעימות? אברה הצביע עבור סוארס לשחקן העונה

המגן הצרפתי, המסוכסך עם חלוץ ליברפול מאז שקרא לעברו קריאות גזעניות ב-2011, תומך במועמדותו: "אף אחד לא האמין"

שחקן ליברפול לואיס סוארס מול שחקן מנצ'סטר יונייטד פטריס אברה. רויטרס
הסכסוך יסתיים? סוארס ואברה/רויטרס

לואיס סוארס הוא בהחלט אחד המועמדים הבולטים לזכות בתואר שחקן העונה באנגליה, ומסתבר שהוא זוכה לתמיכה גורפת אפילו ממקור לא צפוי. על פי דיווחים באנגליה, פטריס אברה, שחקן מנצ'סטר יונייטד שלא נודע ביחסיו הטובים עם האורוגוואי, בלשון המעטה, הצביע עבורו.

היחסים המתוחים בין סוארס לאברה החלו עוד ב-2011, כשחלוץ ליברפול הואשם בקריאות גזעניות שהשמיע כלפי הצרפתי והורחק משמונה משחקים. ב-2012, כשהשניים נפגשו לראשונה מאז התקרית, סירב סוארס ללחוץ את ידו של אברה. וזה לא הסוף: בעונה שעברה, לאחר שכבש שער, חגג אברה עם יד מגואלת בדם, זכר לנשיכה של סוארס בידו של ברניסלב איבנוביץ'.

עכשיו, אחרי שלוש שנים, אולי יגיע סוף סוף הפיוס. "סוארס שחקן נפלא, אבל אף אחד לא האמין כשפטריס הצביע עבורו", אמר ל'מירור' אחד השחקנים ביונייטד. "זה שאברה לא נותן לעבר ביניהם להשפיע על כושר השיפוט שלו מראה באיזה בן אדם מדובר".

יחד עם סוארס מתחרים חמישה שחקנים נוספים על תואר שחקן העונה, וביניהם שני שחקנים נוספים מליברפול, דניאל סטארידג' וסטיבן ג'רארד. כן נמצאים ברשימה יאיא טורה ממנצ'סטר סיטי, אדן הזאר מצ'לסי והמועמד המפתיע, אדם לאלאנה מסאות'המפטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully