וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ברצלונה תציע למסי חוזה בסך 200 מיליון יורו לחמש שנים"

"ספורט" הקטאלני מפרסם את תכנית נשיא המועדון, שכוללת את הפיכת מסי לשחקן עם השכר הגבוה בעולם. "אם הוא לא יישאר, מחירו יהיה 200 מיליון יורו". צפו באוהדים מקניטים את מסי לאחר ההפסד בגמר הגביע

ליאונל מסי, ניימאר שחקני ברצלונה מאוכזבים. GettyImages
"מסי רוצה להמשיך בברצלונה, ושני הצדדים מאמינים שדברים צריכים להיסגר העונה"/GettyImages

מאבק האליפות של ברצלונה נדחק ביממה האחרונה מעט הצדה, ובתקשורת הספרדית עוסקים בעתידו של ליאונל מסי בקאמפ נואו. בעיתון הקטאלני "ספורט", שבדרך כלל מציג חזית מאוד אוהדת כלפי הקבוצה, טענו אמש כי בסביבתו של ליאונל מסי משוכנעים שהקבוצה רוצה למכור אותו, משום שברצלונה מסרבת לשפר את חוזהו ל-25 מיליון דולר בעונה.

"ספורט" דיווח שהמועדון הורה לנשיא ברתומיאו להציג בפניו תכנית לשנה הקרובה. "הנשיא הציג את חמשת הדברים שעל המועדון לעשות, כשאחד מהם כולל פגישה עם מסי בנוגע לעתידו", נכתב בעיתון, "לפי ברתומאיו המטרה של המועדון היא לשפר את חוזהו של מסי ולהפוך אותו לשחקן עם השכר הגבוה בעולם". מסי חתום על חוזה ממנו הוא אמור להשתחרר ב-2018. "ברצלונה תציע למסי חוזה בסך 200 מיליון יורו לחמש שנים, וגם 20% מההכנסות על התמונות בהן יצולם". לפי הדיווח, מסי דורש 400 מיליון יורו לארבע שנים, כלומר 100 מיליון יורו לעונה. כרגע מסי משתכר לפי ההערכות כ-15 מיליון יורו לעונה.

ג'רארד פיקה שחקן ברצלונה לאחר שהוחלף עם מאמנו חרארדו מרטינו. רויטרס
ברצלונה תחת מרטינו כשלה ולא בגלל המאמן אלא בגלל אלה שמינו אותו". פיקה עם מרטינו/רויטרס

"מסי רוצה להמשיך בברצלונה, ושני הצדדים מאמינים שדברים צריכים להיסגר העונה", הוסיף "ספורט", "שני הצדדים חושבים שמה שקרה העונה במועדון ומחוצה לא צריך להישכח. אם הלא ייאמן יקרה ומסי ירצה לעזוב, המועדון שיקנה אותו יצטרך לשלם 200 מיליון דולר". לפי הפרסום בעיתון, "אם מסי ימשיך, הקבוצה תיבנה סביבו, המועדון ישקיע 100 מיליון יורו בקבוצה וירכוש שני חלוצים ושני קשרים". יש לציין שזאת בהנחה שיבוטל האיסור של פיפ"א, לפיו לברצלונה אסור לרכוש שחקנים עד 2015. לפי "ספורט" חוזהו של השוער השני פינטו לא יחודש וגם דני אלבס יימכר".

לפי התקשורת הספרדית, ברצלונה מתכוונת להחליף את מאמנה טאטה מרטינו, ומחפשת את "גוואדיולה החדש". לפי הדיווח ב"ספורט", "ברצלונה תחת מרטינו כשלה ולא בגלל המאמן אלא בגלל אלה שמינו אותו".

"התכנית של ברתומיאו וההנהלה היא להתקדם במהירות ולשכוח מהעונה הזאת", נכתב ב"ספורט", "כדי להשיג זאת דרושה מהפכה שתגבה קורבנות".

בינתיים אוהדי ברצלונה מאוד לא מרוצים מיכולתו של הכוכב שלהם, וברשת עלה סרטון בו אוהדי הבלאוגראנדה מקניטים את מסי לאחר ההפסד בגמר גביע המלך. "מסי, אתה צריך משקה אנרגיה", קראו לעבר הארגנטינאי, "אתה הולך פחות מהשוער פינטו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

צפו באוהדי ברצלונה מקניטים את מסי לאחר ההפסד בגמר גביע המלך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully