וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אתלטיקו יודעת לסבול, לפנינו ארבעה משחקי גמר"

הקולצ'ונרוס עם יתרון זמני של 6 נק' על השנייה ריאל, סימאונה: "לא חושב על הפער, יש עוד שלושה משחקי חוץ וזה הרבה"

שמונה ניצחונות רצופים, שש נקודות יתרון על פני השנייה בטבלה ריאל מדריד, והרבה אמונה וביטחון. ככה חשים באתלטיקו מדריד היום (שבת) לאחר הניצחון 0:2 על אלצ'ה אמש בוויסנטה קלדרון. למרות ההחמצות של דויד וייה, שאף החטיא פנדל, הקולצ'ונרוס ידעו להמשיך בתנופה, ולקחו את שלוש הנקודות היקרות בזכות שערים של מירנדה (72) ודייגו קוסטה (פנדל, 90). "אחד נגמר" עוד ארבעה נותרו", התייחסה הכותרת ב"מארקה" לדרך שיש לאתלטיקו לעבור עד לתואר הנכסף.

"במחצית הראשונה היינו כבויים", אמר מאמן אתלטיקו דייגו סימאונה, "אבל אז ראול גארסיה התחיל לנהל את המשחק שלנו. השחקנים עמדו באתגר ובמאמץ. עכשיו נצטרך להתאושש מהר לקראת המשחק בליגת האלופות ביום שלישי, משחק שהוא חשוב מאוד להיסטוריה של המועדון".

סימואנה הודה כי קבוצתו התקשתה מול אלצ'ה: "שיחקנו במבנה הקבוע שלנו, והחלטתי לשים את אדריאן לופס בצד ימין כדי ליצור להם בעיות. הם צופפו את מרכז השדה, אבל ידענו להיות מסוכנים. דייגו קוסטה נתן לנו עומק. זה היה משחק קשה".

מירנדה שחקן אתלטיקו מדריד חוגג שער. Gonzalo Arroyo Moreno, GettyImages
לקח זמן עד שמירנדה ואתלטיקו חגגו, אבל בסוף זה קרה/GettyImages, Gonzalo Arroyo Moreno

סימאונה נשאל האם עם שש נקודות יתרון ומשחק עודף על פני ריאל וברצלונה, הוא רגוע יותר: "אני לא חושב על הפער, יש לנו עוד שלושה משחקי חוץ וזה הרבה".

לאתלטיקו מדריד נותרו ארבעה משחקי ליגה עד סוף העונה. הקולצ'ונרוס יתארחו בוולנסיה במחזור הבא, אחריו יצאו למשחק חוץ נגד לבנטה, יחזרו למשחק בית נגד מלאגה ויתעמתו במחזור האחרון בקאמפ נואו נגד ברצלונה, במה שעשוי להיות המשחק שיכריע את גורל האליפות.

"למדנו מהמשחק הזה", אמר הבלם מירנדה, שכבש את השער הראשון לאתלטיקו. "הקבוצה שלנו יודעת לסבול כשצריך לסבול. זה היה ניצחון חשוב. עכשיו יש לפנינו ארבעה משחקי גמר. ננוח ונתכונן לצ'לסי".

גם צ'לסי מתכוננת למשחק חצי גמר ליגת האלופות שייערך ביום שלישי במדריד נגד אתלטיקו, והקבוצה מלונדון עקצה את ההתאחדות האנגלית על כך שלא התחשבה בה ואילצה אותה לשחק היום נגד סנדרלנד (שבת, 19:30, ספורט 2). "אתלטיקו שיחקה ביום שישי, ריאל מדריד לא שיחקה בכלל, אני בטוח שהם יודעים להעריך את העזרה מההתאחדות הספרדית", אמר עוזרו של זו'זה מוריניו סטיב הולנד.

דייגו סימאונה, ז'וזה מוריניו. AP
החלק הכי קשה בעונה לפניו: ארבעה משחקים קריטיים ועוד מפגש עם מוריניו באלופות. סימאונה עם המיוחד/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully