וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח באיטליה: אלגרי חתם ויתמנה למנג'ר טוטנהאם

ה"קוריירה דלו ספורט" טוען כי מאמן מילאן לשעבר התגורר בלונדון בחשאי בחודשים האחרונים על מנת להסתגל למועדון

מאסימו אלגרי, מילאן. AP
ינסה להחזיר את טוטנהאם לליגת האלופות. אלגרי/AP

חדשות גדולות עבור אוהדי טוטנהאם הגיעו הבוקר (שישי) מה"קוריירה דלו ספורט". העיתון האיטלקי טוען כי מאמנה של מילאן לשעבר, מסימיליאנו אלגרי, חתם מול התרנגולים על חוזה והוא יתמנה למנג'ר שלהם החל מהראשון ביולי.

בתקופה האחרונה השמועות בממלכה נטו בעיקר לכיוונו של לואי ואן חאל כמועמד העיקרי להחליף את טים שרווד בתפקיד המנג'ר, בעוד הקבוצה שוב תישאר כמעט בודאות, עונה רביעית ברציפות, מחוץ לליגת האלופות.

על פי הדיווח בקוריירה, פרנקו באלדיני, המשמש כמנהל המקצועי בטוטנהאם העדיף את בן ארצו על פני ואן חאל. עוד נכתב בעיתון כי אלגרי אפילו התגורר בלונדון בחשאי במהלך החודשים האחרונים על מנת לשפר את רמת האנגלית שלו ולהתאקלם בקלות רבה יותר לאורך החיים האנגלי ולמועדון עצמו. אלגרי צפוי להביא איתו ממילאן את מאורו טאסוטי, ששיחק במדי הרוסונרי בין 1980 ל-1997 ומאז משמש בתפקידי אימון שונים במועדון.

טוטנהאם פיטרה את אנדרה וילאש בואש ב-16 בדצמבר ומינתה את טים שרווד כמחליפו שבוע לאחר מכן. הפתיחה תחת שרווד הייתה טובה, אבל בתקופה האחרונה הקבוצה שוב נחלשה ובמועדון הבינו שהם זקוקים למנג'ר עם יותר ניסיון על מנת להיאבק ביריבות החזקות בפרמיירליג. אלגרי, שהגיע מקליארי למילאן ב-2010 ואימן את הרוסונרי במשך שלוש וחצי עונות זכה פעם אחת עם הקבוצה באליפות איטליה, בעונת הבכורה שלו ופוטר בינואר לאחר סדרת תוצאות רעות מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully