וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובנטוס מתקרבת לאליפות, רומא הבטיחה את המקום השני

האלופה גברה 0:1 על בולוניה, רומא ניצחה 0:1 אצל פיורנטינה והבטיחה מקום באלופות. 0:2 לאינטר על פארמה, נאפולי מעדה

פול פוגבה שחקן יובנטוס חוגג. רויטרס
בדרך לעוד תואר. פוגבה בטירוף אחרי השער שלו/רויטרס

הליגה האיטלקית נכנסת לישורת האחרונה שלה והערב (שבת) נערך ערך מחזור משחקים מלא שבו יובנטוס עשתה עוד צעד לקראת תואר האליפות עם ניצחון שלישי רצוף, 0:1 ביתי על בולוניה. רומא צימקה שוב את הפער מהפסגה לשמונה נקודות כשניצחה במשחק חוץ קשה 0:1 את פיורנטינה. עוד לפני כן, השלישית בטבלה נאפולי מעדה עם 1:1 מאכזב בחוץ מול אודינזה. מילאן השיגה ניצחון חמישי רצוף, 0:3 על ליבורנו ושמרה על סיכוי להגיע לאירופה. אינטר התבססה במקום החמישי עם 0:2 חשוב בחוץ על פארמה.

מריו באלוטלי שחקן מילאן חוגג. Claudio Villa, GettyImages
תשיג את הכרטיס לאירופה? מילאן חוגגת עם באלוטלי/GettyImages, Claudio Villa

יובנטוס - בולוניה 0:1

ניצחון שלישי רצוף ליובה שקרובה מאוד להבטיח גם סקודטו שלישי רצוף. האורחים, שנלחמים על חייהם בתחתית עשו ככל שביכולתם כדי להימנע מהפסד אבל בדקה ה-64 קיבל פול פוגבה כדור כ-18 מטרים משערו של קורצי והכניע את שוער בולוניה עם בעיטה שטוחה וחזקה לפינה. יובה פתחה פער של 8 נקודות על פני רומא השנייה.

פיורנטינה - רומא 1:0

הג'אלורוסי נאחזים בציפורניים בסיכויי האליפות, אפילו שהם קלושים בלבד, בטח אחרי הניצחון של יובנטוס על בולוניה. למרות זאת, רומא מסיימת את הערב במרחק 8 נקודות מהגברת הזקנה ומסרבת להיכנע. גם אם זה לא הסתיים באליפות, החבורה של רודי גרסיה משלימה הישג מצוין, לאחר שהבטיחה את המקום השני ותחזור לליגת האלופות לראשונה מאז עונת 2010-2011. וינצ'נזו מונטלה שוב פגש את הקבוצה בה כיכב כשחקן, ושוב הפסיד, כפי שקרה בכל המשחקים שלו מאז החל את קריירת האימון. שתי הקבוצות הופיעו בסגלים חסרים למדי ואדם ליאיץ', עוד אחד ששיחק בעבר במדי הויולה, ניצל את ההזדמנות בהרכב כדי לבשל לראג'ה נאינגולן הבלגי את השלישי שלו העונה. ופיורנטינה? אינטר הולכת וסוגרת עליה, ומרוחקת שתי נקודות בלבד ממנה במאבק על המקום הרביעי.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקני רומא חוגגים עם ראג'ה נאינגולן. Fabrizio Giovannozzi, AP
לא מוותרים. שחקני רומא חוגגים עם נאינגולן/AP, Fabrizio Giovannozzi
חוסה קאייחון שחקן נאפולי חוגג. Dino Panato, GettyImages
היתרון שלו לא הספיק. קאייחון חוגג את השער/GettyImages, Dino Panato

אודינזה - נאפולי 1:1

הפרטנופי היו חייבים לנצח כדי לשמור על סיכוי קלוש להדביק את רומא במאבק על המקום השני אבל התיקו הזה משאיר אותם הרחק מאחור במקום השלישי ואם פיורנטינה תנצח מאוחר יותר את נאפולי גם המקום הזה בסכנה. גונסאלו היגואין לא עמד לרשותו של רפא בניטס במשחק הזה אבל חוסה קאייחון הרכש הנוסף מריאל כבש בדקה ה-39 אחרי שקיבל כדור מזפאטה ומהאוויר בעט לרשת של אודינזה. המארחים לא נשברו ובדקה ה-54 חזרו למשחק בזכות שער שוויון של ברונו פרננדס הקשר הפורטוגלי. לנאפולי יש כעת 68 נקודות, עשר יותר מפיורנטינה הרביעית לה יש משחק חסר. אודינזה נותרה במקום ה-14 ואיבדה עניין בליגה.

פארמה - אינטר 2:0

ניצחון חשוב מאוד לנראזורי במאבק ישיר שנערך בטרדיני על המקום החמישי. פארמה, שרשמה רק ניצחון אחד בחמשת משחקיה האחרונים, הייתה חייבת ניצחון כדי לחלוף על פני יריבתה בטבלה וקיבלה הזדמנות מצוינת לעלות ליתרון דקה לפני סיום המחצית הראשונה. וולטר סמואל הכשיל ברחבה את מרקו פארולו, אבל אנטוניו קסאנו החטיא את הפנדל. עם פתיחת המחצית השנייה פארמה ספגה מכה כשגבריאל פאלטה הבלם הורחק בצהוב שני בדקה ה-46 וכעבור שתי דקות נענשה עם שער של רולאנדו הבלם הפורטוגלי שנותר חופשי לגמרי להרמה של הרננס ומתוך הרחבה נגח לרשת. בדקה ה-89 קבע פרדי גוארין את תוצאת הסיום עם בעיטה חזקה לפינה מחוץ לרחבה. אינטר פתחה פער של חמש נקודות על פני פארמה ומילאן שמאיימות עליה במאבק על המקום החמישי.

מילאן - ליבורנו 0:3

מילאן הגיעה למשחק במומנטום מצוין אחרי ארבעה ניצחונות ליגה רצופים, והשיגה ניצחון נוסף ששמר על סיכוייה להשיג את המקום החמישי המוליך לליגה האירופית בתום העונה. המילאנזים התקשו מול היריבה שנלחמת על חייה בתחתית אבל מריו באלוטלי כבש את שערו ה-14 העונה שתי דקות לפני המחצית עם נגיחה מדויקת לפינה מתוך הרחבה. בדקה ה-51 עאדל טעראבט המרוקני הכפיל את היתרון של המילאנזים והבטיח את הניצחון ושבע דקות לסיום קבע ג'מפאולו פאציני את תוצאת הסיום עם שער נוסף לקינוח. מילאן העלתה את מאזן הנקודות שלה ל-51 אך עדיין רחוקה שלוש נקודות מהמקום החמישי שם נמצאת אינטר יריבתה העירונית שניצחה גם היא בחוץ את פארמה.

רולאנדו שחקן אינטר חוגג. רויטרס
ניצחון חשוב ושער נדיר. רולאנדו/רויטרס

יתר המשחקים:

קטאניה - סמפדוריה 1:2
לקטאניה: סבסטיאן לטו (45), גונסאלו ברחסיו (63). לסמפדוריה: סטפנו אוקאקה (61)

גנואה - קליארי 2:1
לגנואה: סבסטיאן דה מאיו (3). לקליארי: מרקו סאו (37), ויקטור איברדו (82)

אטאלנטה - ורונה 2:1
לוורונה: מרקו דונאטי (53), לוקה טוני (72). לאטאלנטה: חרמן דניס (87)

קייבו - ססואולו 1:0
לססואולו: דומיניקו ברארדי (40)

לאציו - טורינו 3:3
ללאציו: סטפנו מאורי (42), אנטוניו קנדרבה (61 ו-95). לטורינו: יסמין קורטיץ' (52), פנאיוטיס טאכסטידיס (67), צ'ירו אימובילה (89)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully