וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנדרלנד הדהימה את צ'לסי עם 2:1 בסטמפורד ברידג'

האליפות אדומה? נועלת הטבלה הנחילה הפסד מדהים לבלוז בלונדון, ליברפול תוכל לפתוח פער של 5 נק'. טוטנהאם ניצחה

פאביו בוריני שחקן סנדרלנד חוגג שער. Mike Hewitt, GettyImages
מי היה מאמין? בוריני וסנדרלנד מדהימים את צ'לסי/GettyImages, Mike Hewitt

אם מישהו עוד לא הבין שזוהי העונה של ליברפול, הרי שהערב (שבת) הוא ללא ספק קיבל את המסר, כשצ'לסי, היריבה היחידה שנותרה חזק במאבק האליפות, נחלה הפסד סנסציוני לאחרונה בטבלה, 2:1 לסנדרלנד בסטמפורד ברידג'. ז'וז'ה מוריניו רושם הפסד ליגה ביתי ראשון לאחר 77 משחקי ליגה רצופים בהם לא נכנע (הפעם האחרונה היתה כשאימן את ריאל מדריד ונכנע לברצלונה בדצמבר 2011), ומחר תצא ליברפול לנוריץ', ואם תנצח תוכל להגדיל את הפער מצ'לסי לחמש נקודות, שבוע לפני שהשתיים ייפגשו למשחק שעשוי לקבוע את גורל האליפות. בסופו של דבר, ליברפול צריכה לשלוח זר פרחים גדול לאנשי סנדרלנד, שבשבוע שעבר עצרו את מנצ'סטר סיטי עם 2:2, והיום נתנו מכה קשה לתקוות של צ'לסי. במשחק שפתח את המחזור טוטנהאם ניצחה את פולהאם 1:3.

ז'וזה מוריניו תקף אחרי ההפסד: "ברכות לשופט, הוא היה מדהים"

עוזר מאמן צ'לסי רוי פאריה מתעמת עם השופט מייק דין. Jamie McDonald, GettyImages
האירוע המכוער של הערב. רוי פאריה מתעמת עם השופט/GettyImages, Jamie McDonald

צ'לסי - סנדרלנד 2:1

בצ'לסי סימנו את המשחק מול ליברפול בשבוע הבא ככזה שיכריע את מאבק האליפות, אבל ספק אם הם חשבו שדווקא נועלת הטבלה מסנדרלנד תהיה זו שתקלקל להם את התוכניות. האורחים שיחקו ללא רגשי נחיתות בסטמפורד ברידג' ונהנו משלל החלטות שנויות במחלוקת של השופט כדי להשיג את הניצחון הסנסציוני. סנדרלנד השיגה שלוש נקודות יקרות במיוחד שהקפיצו אותה עד שלוש נקודות בלבד מעלייה מעל לקו האדום, רגע לפני שהעונה מסתיימת.

הבלוז שלטו כבר מהפתיחה, והצליחו למצוא את הרשת בדקה ה-12, כשכדור קרן של וויליאן התעופף לרחבה של האורחים, ההגנה של סנדרלנד נרדמה וסמואל אטו דחק את הרגל וירה את הכדור פנימה. נועלת הטבלה לא נבהלה, ובדקה ה-17 הגיע כדור קרן לאלונסו שבעט מחוץ לרחבה, שווארצר הדף אך קונור וויקהאם, שהיה בנבדל שלא נשרק, בעט את הריבאונד פנימה. המארחים קיבלו הזדמנות נפלאה למצוא את השני בדקה ה-37 כשאיבנוביץ' נגח מחמישה מטרים, אך מאנונה הדף נפלא, הכדור פגע במשקוף והלך החוצה. מאנונה המשיך להציל את קבוצתו כשרשם הצלה כפולה בדקה ה-41, ודקה מאוחר יותר היתה צריכה צ'לסי לקבל פנדל כשהכדור פגע בידו של אלונסו ברחבה, אך השופט לא ראה והמשחק נמשך.

קבוצתו של מוריניו פתחה בסערה את המחצית השנייה עם מתפרצת נפלאה בדקה ה-48, אך סמואל אטו לא הצליח לתרגמה לשער כשהכדור שרק ליד העמוד. הלחץ של המארחים נמשך, ובדקה ה-65 הם הגיעו לעוד מצב של שער בטוח, כשמבצע נאה של וויליאן הסתיים בהכנסת כדור אל דמה בה הפנוי לחלוטין, שמשישה מטרים אל הגיע טוב לכדור ובעט מחוץ למסגרת. איזו החמצה ענקית. דווקא כשהיה נדמה שהכחולים ימצאו את השער, הגיעה הדקה ה-82. אלטידור ניצל טעות בהגנת צ'לסי, פרץ אל הרחבה וספק הוכשל על ידי אספיליקואטה. השופט שרק לפנדל, פאביו בוריני השלים את המהפך עם בעיטה למרכז השער וסנדרלנד עלתה ל-1:2. בצ'לסי לא אהבו את ההחלטה, עוזר המאמן רוי פאריה השתולל על הקווים, מוריניו ואנשיו ניסו למנוע ממנו להתפרץ אל הדשא, ובהמשך הוא הורחק.

צ'לסי כמעט והגיבה שניות לאחר מכן כששרלה ירה טיל אדיר מ-20 מטרים אך מאנונה הדף לקרן. צ'לסי המשיכה בלחץ האדיר, איבאנוביץ' הרים כדור נפלא לטרי בדקה ה-90 אך הקפטן נגח מקרוב היישר אל ידיו של שוער האורחים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מנג'ר צ'לסי ז'וז'ה מוריניו זועם על השופט מייק דין. GettyImages
גם לו היה הרבה מה להגיד לשופט. מוריניו/GettyImages

טוטנהאם - פולהאם 1:3

ניצחון בית חשוב לתרנגולים, שעדיין מקווים לסיים במקום החמישי ולשחק בעונה הבאה באירופה. הקוטג'רז לא הצליחו להתמודד עם הכדורים הנייחים של כריסטיאן אריקסן, הפסידו ונותרו מתחת לקו האדום. הקשר הדני בישל את הראשון של פאוליניו בדקה ה-35, אבל סטיב סידוול השווה כעבור חמש דקות. הארי קיין החזיר את היתרון לטוטנהאם שלוש דקות בתוך המחצית השנייה ובדקה ה-62 בעיטה חופשית נוספת של אריקסן מצאה את יונס קאבול הפנוי וזה קבע 1:3 מקרוב.

שחקן טוטנהאם, כריסטיאן אריקסן, מול שחקן פולהאם, אלכסנדר קצ'אניקליץ'. GettyImages
שני בישולים, שלוש נקודות. אריקסן/GettyImages

אסטון וילה - סאות'המפטון 0:0

קרדיף סיטי - סטוק סיטי 1:1
לקרדיף: פיטר וויתינגהאם (51, פנדל). לסטוק: מרקו ארנאוטוביץ' (45, פנדל)

ניוקאסל - סוונסי 2:1
לניוקאסל: שולה אמאובי (23). לסוונסי: ווילפריד בוני (45, 90 בפנדל)

ווסטהאם - קריסטל פאלאס 1:0
לקריסטל פאלאס: מילה יידינאק (59, פנדל)



כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully