וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי סטנדרד התפרעו בסיום וקראו לפטר את גיא לוזון

קריאות אנטישמיות נגד המאמן אחרי התיקו המאכזב מול לוקרן, לוזון: "פנטסטי שחזרנו מ-2:0, אבל שריקות הבוז מוצדקות"

הפלייאוף העליון הלוהט בבלגיה התחמם עוד יותר אמש (חמישי), וכך גם הרוחות בסטנדרד ליאז'. קבוצתו של גיא לוזון רשמה משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון עם 2:2 ביתי מול לוקרן, וראתה את הפער מקלאב ברוז' שבמקום השני בטבלה מצטמק לנקודה בודדת לפני הקרב הישיר ביניהן בברוז' ביום שני הקרוב. סטנדרד הצליחה לחמוק מהפסד אחרי שכבר פיגרה 2:0, אבל ספגה מכה שעשויה להתברר כגורלית לחלומות האליפות שלה, וכמה מאוהדי הקבוצה הפנו את זעמם בסיום כלפי המאמן.

30 אוהדים מתוסכלים התפרעו באיזור הראיונות, ניסו לפרוץ לחדר ההלבשה, גרמו נזק לכמה מצלמות טלוויזיה וקראו ללא הרף לפיטוריו של לוזון, כשעל פי הדיווחים בין שלל הקללות שהרעיפו על לוזון היו גם גידופים אנטישמיים. "לדברים כאלה אין מקום בכדורגל", אמר הנס ונאקן, קשרה של לוקרן שהיה בעיצומו של ראיון לתקשורת כשהמהומה פרצה. "הם קוראים לפטר את לוזון? הם צריכים להבין שגם קבוצות גדולות מציגות לפעמים יכולת רעה".

ליאז' חזרה מ-2:0 ל-2:2 מול לוקרן, הפערה בפסגה: נקודה

אוהדי סטנדרד ליאז' מתפרעים. טוויטר, צילום מסך
כך נראתה הדלת של חדר ההלבשה אחרי ההתפרעות/צילום מסך, טוויטר

לוזון עצמו אמר בסיום: "המחצית הראשונה לא הייתה טובה ולא פיתחנו בה קצב. אחרי ההפסקה נראנו הרבה יותר טוב, אבל לוקרן כבשה מהמצב היחיד שהיה לה. ועדיין, התגובה שלנו הייתה טובה, ויפה שחזרנו מפיגור 2:0, הראנו הרבה אופי, הצגנו את המנטליות המנצחת שלנו ולמעשה היינו יכולים לעלות ל-2:3".

"זה פנטסטי שחזרנו ולא הפסדנו, אבל שריקות הבוז מהקהל היו מוצדקות. לא בכל שבוע אנחנו נקלעים לפיגור ביתי של 2:0, ובמשחק הבא אנחנו צריכים להציג יכולת טובה מהדקה הראשונה, ולא לחכות שעה. לקראת המשחק הקריטי בברוז' אמר המאמן הישראלי: "כל נקודה חשובה בפלייאוף, וזה משחק מעניין".

גיא לוזון מאמן סטנדרד ליאז'. רויטרס
הלחץ מגיע לשיא. גיא לוזון/רויטרס

טבלת הפלייאוף העליון, 6 מחזורים לסיום העונה:

1. סטנדרד ליאז' 39 נקודות
2. קלאב ברוז' 38 נקודות
3. זולטה וארחם 37 נקודות
4. אנדרלכט 36 נקודות
5. לוקרן 28 נקודות
6. גנק 25 נקודות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully