וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפסי: "זה יכול להיות מהקאמבקים הגדולים בהיסטוריה"

17.4.2014 / 22:44

מאמן אשדוד התמוגג מהניצחון על נס ציונה: "אנחנו עדיין בחיים, עדיין נושמים, אם היו אומרים לי שנהיה במצב הזה לא הייתי מאמין"

מאמן מכבי אשדוד אריק אלפסי. מגד גוזני
הוא בעצמו לא היה מאמין. אלפסי/מגד גוזני

הקרב על החיים, אין דרך אחרת לתאר את משחקה של מכבי אשדוד במחזור האחרון, מול הפועל חולון. הקבוצה של אלפסי השיגה הערב (חמישי) ניצחון הירואי על עירוני נס ציונה 76:79, ובזכות הפסד נוסף של בני הרצליה (88:86 לנתניה בהארכה), היא עדיין יכולה להישאר בליגה, אם תגבור על חולון במחזור הסיום, והרצליה תפסיד לאילת.

בסיום הניצחון עמדו אנשי אשדוד סביב היו"ר, יורם אסרף שקיבל דיווחים חיים מהאולם בנתניה מאחד מחברי ההנהלה שנסע במיוחד למשחק המקביל, ועם סיום ההארכה קפצו שחקני אשדוד לשמיים.

"נתניה זה הבית שלי, ומגיע להם כל הכבוד על הספורטיביות שהם גילו", אמר בסיום מאמן מכבי אשדוד, אריק אלפסי. "גם נס ציונה נתנו מלחמה אבל ידענו לעמוד בקאמבק היום ולנצח את המשחק. זה כיף גדול, ניצחון גדול, ואם היו אומרים לי לפני שני משחקים שנהיה במצב הזה לא הייתי מאמין. עכשיו נצטרך לתת הכל במשחק האחרון מול חולון, משחק על עונה שלמה. יש אמונה אצלנו שאפשר, וזה עוד כששיחקנו בלי קני הייז שהוא דומיננטי וחשוב לקבוצה. אנחנו עדיין בחיים, עדיין נושמים, אבל אנחנו צריכים להשלים את הקאמבק בשבוע הבא. אם זה יקרה, זה יהיה אחד הקאמבקים הגדולים בהיסטוריה". על משחקה של הרצליה מול אילת אמר אלפסי: "אילת קבוצה חזקה מאוד וטובה מאוד והולכים להיות שני קרבות מעניינים מאוד".

מאמן נס ציונה, נדב זילברשטיין אמר בסיום: "אני חושב שבארבעת המשחקים הראשונים של הפלייאוף היינו באיזשהו קו עלייה ברמת הכדורסל למרות שברמת האנרגיות אנחנו לא טובים בזמן האחרון. בשבועיים האחרונים אנחנו עם אנרגיות מאוד נמוכות, משחקים כדורסל לא טוב בשני הצדדים של המגרש. אנחנו צריכים להתעשת ומהר. אנחנו צריכים להבין שכדי להצליח בפלייאוף השבועיים הקרובים יהיו מאוד משמעותיים, אנחנו נצטרך להרים את רמת האנרגיות ואת רמת הכדורסל שאנחנו משחקים, במיוחד הגנתית אבל גם בקבלת ההחלטות בהתקפה".

שחקן מכבי חיפה עידו קוז'יקרו עם מאמן מכבי חיפה דני פרנקו. אדריאן הרבשטיין
הפנים לסדרה מול נס ציונה. פרנקו וקוז'יקרו/אדריאן הרבשטיין

קבוצה נוספת שחגגה הערב היא מכבי חיפה, שגברה לראשונה העונה על הפועל תל אביב 79:85, והבטיחה לעצמה את המקום השלישי בליגה, שמוביל למפגש עם עירוני נס ציונה בסדרת רבע גמר הפלייאוף.

"היה קשה, תמיד קשה מולם", אמר דני פרנקו, מאמן מכבי חיפה. "היתה לנו מחלה של איבודי כדור העונה ואני שמח שעברנו את זה. הפועל תל אביב קבוצה אגרסיבית, אבל נס ציונה אגרסיבית עוד יותר. שיחת הבוקר היום היתה המשחק של מכבי מול מילאנו, ויש לנו עכשיו כמעט שבועיים עד המשחק מולם במחזור האחרון, ככה שיהיה לנו זמן להתכונן, אבל הפנים שלנו הן לסדרות הפלייאוף".

בריאן רנדל שנתן משחק מצויין אמר: "זו אחת הקבוצות שאסור לוותר מולן. כל יתרון שיש לך יכול להיעלם, כי הם קבוצה מצויינת, אבל צפינו את זה. ידענו שנפגוש את נס ציונה או אילת. שתי הקבוצות הן טובות. נס ציונה כבר לא אלמונית, אבל יש לנו מאצ' אפ טוב מולם ואנחנו מצפים לכך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully