וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: לוזון וליאז' ניצלו מהפסד, הפער בפסגה צומק

שני שערים מאוחרים של בטשואי (68) וביה (86) סידרו 2:2 דרמטי והחזירו את ליאז' לפסגה, 4 ימים לפני משחק העונה מול ברוז'

גיא לוזון מאמן סטנדרד ליאז'. GettyImages
הלחץ מתחיל להשפיע? גיא לוזון/GettyImages

גיא לוזון וסטנדרד ליאז' שלו נתנו עונה סדירה נהדרת ופתחו פער בפסגה. אולם, הקיזוז שטמן בחובו הפלייאוף והעובדה שהקבוצה לא הצליחה לנצח בשלושה מתוך ארבעת משחקיה האחרונים, פתחו לחלוטין את המאבק על התואר והערב (חמישי) סטנדרד הצליחה בקושי לחזור למקום הראשון אחרי 2:2 דרמטי ביתי מול לוקרן. הקבוצה של לוזון פיגרה כבר 2:0 אבל שני שערים של אזקיאל וביה כפו שוויון דרמטי והחזירו את קבוצתם למקום הראשון. כשנותרו עוד שישה משחקים לסיום העונה, לסטנדרד יש נקודה יותר מקלאב ברוז', כל זה ארבעה ימים לפני שהשתיים נפגשות למשחק העונה באצטדיונה של ברוז'.

חלוץ סטנדרד ליאז'  מישי בטשואיי. EuroFootball, GettyImages
החל את הקאמבק. בטשואי/GettyImages, EuroFootball

סטנדרד יזמה במחצית הראשונה, אבל בדקה ה-44 האורחים עקצו בפעם הראשונה. ממש על סף השריקה למחצית קיבלה לוקרן כדור קרן אותו הרים איינדה פאטסוי הדרום אפריקאי, וחאמדי חרבאווי נגח בעוצמה לרשת. בדקה ה-64 חרבאווי המצוין השלים צמד אישי וסיבך את ליאז'. החלוץ הטוניסאי קיבל כדור ארוך, ניער מעליו את דינו ארסלנאגיץ' הבלם ומהאוויר הפציץ לחיבורים של קוואשימה שרק ליווה במבט את הכדור שחדר לרשת.

בדקה ה-69 סטנדרד החלה את הקאמבק שלה בזכות מלך השערים שלה מישי בטשואי. החלוץ קיבל כדור עומק ארוך, ניצל טעות קשה של מאריץ' השוויצרי שכשל בהרחקה ומקרוב בעט לרשת. 1:2 ללוקרן. בדקה ה-86 הושלם הקאמבק של סטנדרד ששמר אותה במקום הראשון. אימו אזקיאל שהחליף את טל בן חיים, שלח כדור רוחב מצד ימין וז'ופרה מוז'אנגי ביה הגיע בתזמון מצוין ושלח כדור אדיר ברגל ימין מהאוויר לפינה. שער מדהים לביה. לוקרן כמעט הצליחה לנצח את המשחק הזה בתוספת הזמן אבל הבעיטה של שולץ המגן פגעה במשקוף של קוואשימה וחמקה החוצה למזלה של ליאז.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully