וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנואל פלגריני: "אנחנו עייפים מנטאלית"

מנג'ר מנצ'סטר סיטי על עוד איבוד נקודות, הפעם ב-2:2 מול נועלת הטבלה סנדרלנד: "כשזה לא תלוי בך, זה מאוד מתסכל"

מנג'ר מנצ'סטר סיטי מנואל פלגריני. AP
"מנטאלית, היה לנו קשה יותר לשחק אחרי ההפסד לליברפול. כשזה לא תלוי בך, זה מאוד מתסכל. אבל אנחנו חייבים לנצח בחמשת המשחקים שנותרו לנו"/AP

מנג'ר מנצ'סטר סיטי, מנואל פלגריני, הודה שקבוצתו עייפה מנטאלית לאחר ה-2:2 המאכזב אמש בבית מול נועלת הטבלה סנדרלנד. התיקו המפתיע באיתיחד השפיע משמעותית על סיכויי האליפות של הסיטיזנס, שרחוקים עתה שש נקודות מהמוליכה ליברפול, עם משחק חסר. בכך סוגרת סיטי שבוע חלש עם נקודה משש האחרונות, אחרי ההפסד הדרמטי 3:2 באנפילד במחזור הקודם.

"יותר מפיזית, אנחנו עייפים מנטאלית", אמר פלגריני אמש. "מנטאלית, היה לנו קשה יותר לשחק אחרי ההפסד לליברפול. כשזה לא תלוי בך, זה מאוד מתסכל. אבל אנחנו חייבים לנצח בחמשת המשחקים שנותרו לנו".

עוד משמעות לאיבוד הנקודות הנוכחי של סיטי - כפי שנכתב ב"גארדיאן", גם צ'לסי אחראית לגורלה כעת. אם הבלוז ינצחו בכל המשחקים הנותרים של העונה, כולל באנפילד ב-27 באפריל, הם יזכו באליפות. ליברפול, לעומת צ'לסי, צריכה 10 נקודות מ-12 האחרונות כדי להבטיח צלחת ראשונה מאז 1990.

אוהד מנצ'סטר סיטי. GettyImages
הילד חושב כמו המנג'ר שלו/GettyImages

אבל פלגריני שואב אופטימיות מהעבר: "צריך לזכור שלפני שנתיים הקבוצה הזו היתה במרחק של שש נקודות מהמוליכה, וזכתה באליפות. כרגע אולי הסיכויים של ליברפול וצ'לסי גבוהים יותר משלנו, אבל אנחנו עדיין נילחם".

על הפציעות של כוכביו אמר המנג'ר: "לדויד סילבה יש בעיה בקרסול. הוא שיחק בשני המשחקים האחרונים שלו במצב הזה, ואתמול הוא כבר לא יכול היה לשחק. סרחיו אגוארו לא יכול היה לשחק יותר מ-60 דקות בגלל שהוא לא כשיר לכך".

מנצ'סטר סיטי סיימה ב-2:2 ביתי מול סנדרלנד

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully