וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: כריס ג'ונסון חתם בניו יורק ג'טס

17.4.2014 / 10:42

הרץ האחורי, ששוחרר מטנסי בתחילת החודש, עבר לסילונים עם חוזה לשנתיים. ג'וש פרימן הצטרף לניו יורק ג'איינטס לעונה

כריס ג'ונסון טנסי טייטאנס. Wesley Hitt, GettyImages
יקווה להשתקם בג'טס. ג'ונסון/GettyImages, Wesley Hitt

דראפט ה-NFL נמצא במרחק שלושה שבועות בלבד וקבוצות הליגה עושות שיפוצים אחרונים בסגל לקראת היום בו יידרשו לבחור את שחקני העתיד שלהן. אחת מאותן קבוצות שזקוקות לבנייה מחודשת היא ניו יורק ג'טס והיא החתימה הלילה (בין רביעי לחמישי) את הרץ האחורי כריס ג'ונסון.

ג'ונסון שוחרר לאחרונה מטנסי, במדיה שיחק בשש עונותיו הראשונות בליגה ובמדיה רשם בעונת 2009 עונה מדהימה עם 2,006 יארדים על הקרקע. החוזה שלו בג'טס יהיה לשנתיים תמורת תשעה מיליון דולר, כאשר הקבוצה מחזיקה באופציה לגבי העונה השנייה ותצטרך להחליט בפברואר 2015 האם לממש את אותה אופציה.

הג'טס היו הקבוצה היחידה שג'ונסון ביקר מאז שוחרר מטנסי והוא אמר: "אני רואה את הקבוצה הזו מתקדמת ועולה. זו קבוצה מנצחת. אומנם הם לא הגיעו לפלייאוף בעונה שעברה, אבל הם היו במרחק משחק ממנו, עם קוורטרבק רוקי, כך שאני מרגיש שאפשר לעשות כאן דברים גדולים".

* עוד אחד שמצא בית חדש בתפוח הגדול הוא ג'וש פרימן. הקוורטרבק של טמפה ביי לשעבר הצטרף לניו יורק ג'איינטס עם חוזה לעונה בודדת והוא יתחרה על עמדת מחליפו של איליי מאנינג מול כריס פיינטר וריאן נאסיב. מאנינג, ששיחק 151 משחקים רצופים, מחזיק ברצף הפעיל הכי גבוה בליגה כיום, אולם הוא עבר לאחרונה ניתוח בקרסול השמאלי וצפוי להיות מושבת בששת השבועות הקרובים.

ואם פספסתם: ארון רוג'רס, סת רוגן וזאק אפרון בפרסומת אדירה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully