וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפסדים ביתיים לעפולה וגליל בפתיחת הפלייאוף

השתיים פתחו נורא את הפלייאוף כשעפולה שסיימה שנייה הפסידה 65:60 לרמלה, גליל נכנעה לקרית אתא. נהריה ניצחה

גור פורת אליצור אשקלון. קובי אליהו
יכול לחלום על עלייה? פורת/קובי אליהו

אחרי עונה סדירה מסעירה, נפתח הערב (רביעי) הפלייאוף בליגה הלאומית בכדורסל, ואיזו פתיחה זאת היתה. המדורגת שנייה בטבלה, הפועל עפולה החליקה בבית כשנכנעה 65:60 לאליצור רמלה, בעוד שגליל עליון המשיכה להיראות רע ורשמה הפסד 87:84 מפתיע לאליצור קרית אתא. מי שדווקא עשתה את העבודה היא המוליכה, עירוני נהריה, שגברה על הפועל מגדל העמק 77:81.

שון דניאל שחקן הפועל חולון. מגד גוזני
הכריע את המשחק מהקו. דניאל/מגד גוזני

הפועל עפולה - אליצור רמלה 65:60 (0:1 לרמלה בסדרה)

דווקא אחרי שהצליחה לתפוס ברגע האחרון את המקום השני בטבלה, פתחה עפולה בצורה נוראית את הפלייאוף שלה, עם הפסד ביתי כואב. המארחים דווקא פתחו טוב ואף הוליכו ב-15 הפרש במחצית. אלא שב-20 הדקות שנורתו הם קלעו רק 20 נקודות (8 בלבד ברבע האחרון), ונפלו לבור לא פשוט לקראת המשך הסדרה. טיל ורנון הוליך את קלעי רמלה עם 19, 11 ריבאונדים ו-8 איבודים, גור פורת תרם 13 ו-10 ריבאונדים. רוברט סאלי קלע 15 והוריד 9 ריבאונדים למפסידים.

הפועל גליל עליון - אליצור קרית אתא 87:84 (0:1 לקרית אתא בסדרה)

קרית אתא כבר סופרת ניצחון שישי ברציפות, ואין זמן טוב יותר לעשות זאת מבחינתה. האורחים תפסו את יתרון הביתיות לאחר שהוליכו לאורך מרבית המשחק מול גליל, ובעיקר בזכות פתיחה של 0:11. ארטלי החזיר את המארחים מפיגור 10 ברבע האחרון עם 11 נקודות רצופות מדהימות, אך תומר בר אבן הגיב עם ארבע רצופות משלו בתוך הדקה האחרונה, ושתי זריקות עונשין מוצלחות של סיימון פארין סגרו סופית את המשחק. ג'רמי אלן הוליך את קלעי אתא עם 18, פארין תרם 15. לגליל: ארטלי 28 ו-11 ריבאונדים.

עירוני נהריה - הפועל מגדל העמק 77:81 (0:1 לנהריה בסדרה)

ובעוד ששאר יריבותיה למאבק העלייה נוחלות הפסדים מפתיעים, דווקא המוליכה הצליחה לשמור על הבית ולהשיג ניצחון במשחק הפתיחה שלה. נהריה כבר דהרה ליתרון 22 במחצית לאחר שהאורחים נתקעו על 6 נקודות בלבד ברבע השני, אך ריצת 12:28 של מגדל העמק ברבע האחרון הפכה את תוצאת הסיום לקרובה יותר ממה שהתרחש על הפרקט. נייט מילר הוליך את קלעי נהריה עם 30 ו-11 ריבאונדים, שוטבין הוסיף 13 ו-10 ריבאונדים. רז מנשה קלע 23 (5 מ-6 לשלוש) למפסידים.

עירוני רמת גן - אליצור אשקלון 83:86 (0:1 לרמת גן בסדרה)

הקבוצה הלוהטת של הליגה המשיכה לדהור עם ניצחון שביעי ברציפות, אך זה בהחלט לא הגיע בקלות. המשחק היה צמוד לכל אורכו, כשמרכוס מור צולף שלשה גדולה שהעלתה את אשקלון ליתרון, חמש דקות לסיום. אלא שאז נכנס עמית תמיר לעניינים עם סל חשוב, ונקודות מהקו של שון דניאל, ארבע שניות לסיום הבטיחו לרמת גן את הניצחון. אלכסנדר הוליך את המנצחים עם 18, גובנס הוסיף 16. מור קלע 25 (4 מ-10 לשלוש) לאשקלון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
נייט מילר שחקן מכבי באר יעקב. ברני ארדוב
אי של יציבות. מילר/ברני ארדוב

בפלייאוף התחתון:

הפועל כפר סבא - אליצור יבנה 85:74
הפועל טבעון/מגידו - מכבי באר יעקב 88:83

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully