וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: יונייטד קרובה להחתים את לוק שואו

באנגליה מדווחים כי השדים האדומים עקפו את צ'לסי במירוץ אחר המגן המבטיח, שיחליף את אברה. העלות: 30 מיליון ליש"ט

שחקן סאות'המפטון לוק שואו. GettyImages
הצהרת הכוונות החדשה של יונייטד? שואו/GettyImages

מנצ'סטר יונייטד איבדה עניין בעונה הנוכחית, וכבר עושה צעדים משמעותיים לקראת גיבוש הסגל לעונה הבאה. אחרי הפרסומים על ההצעה שהוגשה לכוכב באיירן מינכן טוני קרוס, היום (רביעי) מדווחים בממלכה כי יונייטד קרובה להחתים כישרון גדול אחר, לוק שואו מסאות'המפטון. המגן השמאלי בן ה-18 נחשב לאחד השחקנים המבטיחים ביותר באנגליה, ועל פי הדיווחים אמור להצטרף לשדים האדומים, שהקדימו במירוץ את צ'לסי, תמורת 30 מיליון ליש"ט. יונייטד מקווה להשלים את המעבר באופן סופי עוד לפני הגביע העולמי.

שואו, עוד תוצר משובח ממחלקת הנוער הפנטסטית של סאות'המפטון (ממנה צמחו גארת' בייל, תיאו וולקוט ואלכס אוקסלייד צ'מברליין), אמור למלא את מקומו של פטריס אברה, שעוזב את יונייטד בקיץ הקרוב לאחר שמונה שנים.

שואו העדיף מלכתחילה להצטרף לשורות צ'לסי, אותה אהד בילדותו, אך ככל הנראה ויתר לאור עלייתו של סזאר אספיליקווטה, שמשחק בעמדה שלו ורשם שיפור מרשים לאחרונה.

שואו בן ה-18 רשם הופעת בכורה במדי הקבוצה הבוגרת של הסיינטס כבר בספטמבר 2011, כשהיה בן 15 בלבד. הוא משך את תשומת ליבן של הגדולות באנגליה - צ'לסי, ארסנל ומנצ'סטר סיטי - כבר אז, ויונייטד ניסתה להחתימו ללא הצלחה גם בחלון ההעברות בינואר האחרון. לשואו יש 31 הופעות בהרכב של סאות'המפטון העונה, והוא אף רשם הופעת בכורה בנבחרת אנגליה בחודש פברואר האחרון, במהלך משחק ידיות מול דנמרק.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

פטריס אברה, שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
יש כבר מחליף. אברה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully