וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: בורוסיה דורטמונד עלתה לגמר הגביע

מחיטריאן ולבנדובסקי סידרו 0:2 על וולפסבורג ומפגש בגמר מול באיירן מינכן או קייזרסלאוטרן. גביע צרפתי: ראן עלתה לגמר

רוברט לבנדובסקי שחקן דורטמונד חוגג. Stuart Franklin, GettyImages
ייפרד מדורטמונד עם גביע? לבנדובסקי חוגג 100 שערים/GettyImages, Stuart Franklin

בורוסיה דורטמונד לא תיקח העונה אליפות, היא גם הודחה מליגת האלופות על ידי ריאל מדריד אבל השאירה לעצמה הערב (שלישי) סיכוי לזכות בגביע הגרמני. הקבוצה של יורגן קלופ העפילה לגמר הגביע אחרי 0:2 על וולפסבורג בסיגנל אידונה פארק. דורטמונד צפויה לפגוש בגמר את באיירן מינכן האלופה, שמחר תתמודד בחצי הגמר השני מול קייזרסלאוטרן (21:30, ספורט 2)

הנריך מחיטריאן שחקן דורטמונד חוגג עם מרקו רויס. Stuart Franklin, GettyImages
טיול בדרך לגמר. רויס ומחיטריאן/GettyImages, Stuart Franklin

דורטמונד פתחה חזק את המשחק הזה ועלתה ליתרון כבר אחרי 13 דקות. הנריך מחיטריאן הארמני קיבל כדור על סף הרחבה ומהקצה הימני של תיבת ה-16 בעט כדור שטוח ברגל שמאל שהכניע את שוער וולפסבורג וחדר לרשת. שתי דקות לסיום הגיע הרגע של רוברט לבנדובסקי. החלוץ הפולני הנפלא שבעונה הבאה ישחק בבאיירן מינכן קיבל כדור ממרקו רויס ובעט חזק לרשת הגבוהה כדי לכבוש את שערו ה-100 במדי דורטמונד. 0:2 חלק לשוורצגלבן שינסו בכל זאת לסיים את העונה הזו עם תואר.

עוד לפני המשחק, דורטמונד הודיעה רשמית כי הקשר הבינלאומי אילקאי גונדואן האריך את חוזהו במועדון עד 2016. לשחקן נבחרת גרמניה בן ה-23 היה חוזה עד 2015, אך הוא חתם לעונה נוספת לאחר שלא שיחק העונה בגלל פציעה טורדנית בגב, ממנה עדיין לא החלים. ברצלונה, מנצ'סטר יונייטד ובאיירן מינכן הוזכרו לפני כן כמועמדות לרכוש את כרטיסו.

* גם בצרפת נקבעה עולה אחת לגמר הגביע וזו ראן שגברה בחצי הגמר הראשון 2:3 על אנז'ה. מוחמד יטארה העלה את האורחים מהליגה השנייה ליתרון מפתיע כבר בדקה השלישית, אבל אולה טויבונן (15), קמיל גרוסיצקי (36) וז'אן מאקון (48) קבעו מהפך. יטארה השלים צמד וצימק בפנדל (89) אך אנז'ר לא הצליחה להשוות. ראן תפגוש במשחק הגמר את המנצחת בחצי הגמר השני בו תפגוש מחר גנגאן את מונאקו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully